Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان گفت: مجموع اعتبارات اختصاص یافته در بودجه سال ۱۴۰۰ در قالب هزینه‌ای، تملک و دارایی و سرمایه‌ای استانی، سه درصد نفت و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در این شهرستان ۶۳۸ میلیارد ریال است.

او افزود: مجموع اعتبارات امسال در این شهرستان در حوزه‌های مختلف نیز نسبت به سال قبل ۶۵ درصد رشد یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: از این میزان اعتبارات تخصیص یافته نیز ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم اعتبارات تملک دارایی‌های استانی، ۱۹ میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان سهم اعتبارات ۳ در صد نفت و گاز و ۳۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان سهم قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (توازن) به این شهرستان اختصاص یافته است.

او گفت: بر اساس مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، این اعتبارات برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد توزیع خواهد شد.

حسنی بیان کرد: این اعتبارات برای اجرای بیش از ۱۷۵ طرح نیمه تمام عمرانی، زیربنایی و خدماتی در شهرستان لارستان تعریف شده است.

او افزود: این اعتبارات در سر فصل‌های امور عمومی، برق، طرح هادی روستایی، پوشش فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، دین و مذهب، آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی، میراث فرهنگی، ورزش وتفریحات، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، دفاعی و امنیتی، امور عشایر، بنیاد شهید، بحران، بهزیستی، انرژی، صنعت و معدن و ... هزینه می‌شود. 

حسنی یادآور شد: این اعتبارات برای اجرای ۱۷۴ طرح نیمه تمام عمرانی، زیربنایی، خدماتی و ... در شهرستان لارستان تعریف شده است.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیریت بهینه، جلوگیری از فرسایشی شدن اقدامات و نظارت مستمر از الزامات روسای ادارات در جذب اعتبارات شهرستان است؛ تصریح کرد: هنر مدیران شهرستان در این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود موجود داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان با تاکید بر اینکه مدیریت بهینه، جلوگیری از فرسایشی شدن اقدامات و نظارت مستمر از رسالت‌های مهم مدیران اداره‌های مختلف این شهرستان برای جذب اعتبارات است و هنر مدیران این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود و موجود ببرند.

حسنی، همچنین با اشاره به گستردگی شهرستان لارستان، جمعیت بالای ۲۳۰ هزار نفری و برخورداری از پنج بخش و بیش از ۱۵۰ روستا خواستار توجه بیش از پیش مسئولان استان فارس برای تخصیص اعتبارات بیشتر به این منطقه شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار لارستان افزایش اعتبارات هزینه ای شهرستان لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت