Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همواره مسکن یکی از دغدغه‌های مهم خبرنگاران بوده که این مطالبه به مسئولان نیز انتقال داده شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن و رسانه بجنورد ادامه دارد: همواره نسخه‌های کوتاه مدتی برای خبرنگاران در نظر گرفته می‌شد اما برای ایجاد یک حرکت پایدار برای خبرنگارانT شرکت تعاونی مسکن این قشر تأسیس شد زیرا با یکپارچه بودن خبرنگاران بهتر می‌توانستیم این مطالبه را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی این تعاونی در سال ۹۸، افزود: استاندار و دیگر مدیران قول مساعدت دادند اما تاکنون وعده‌های پیرامون این مسئله تحقق نیافته است.

عظیمی ضمن تشریح اقدامات این تعاونی برای خبرنگاران، گفت: اکنون بخشی از افراد به سوی پروژه‌های اقدام ملی مسکن سوق داده شده اند و برای عده‌ای دیگر پروژه نیمه ساختی در شهرک گلستان در دست پیگیری است.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: خبرنگاران استان همراهی بسیار خوبی با این تعاونی داشتند لذا همچنان مطالبه ما برای مساعدت در تخصیص زمین‌های مشارکتی پابرجاست.

وی افزود: تغییرات مدیریتی در اداره کل راه و شهرسازی استان صدماتی به تعاونی وارد کرد اما علی رغم این مسائل پیگیری‌ها ادامه دارد.

عظیمی در ادامه با انتقاد از مسئولان استانداری گفت: جلساتی با حضور شخص استاندار برقرار شد اما نتیجه‌ای در بر نداشت و صرفاً به برگزاری جلسه ختم شد؛ زیرا معتقدیم زمانی که استاندار به صورت مستقیم وارد یک مسئله می‌شود باید نتایج ملموس‌تر باشد.

عظیمی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده بتوانیم در آستانه روز خبرنگار خبر خوشی برای این قشر زحمتکش داشته باشیم.

این فعال رسانه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برخی از اعضای مجمع رسانه‌ای استاندار خراسان شمالی از این تعاونی انصراف داده‌اند و پیگیر تأسیس شرکت تعاونی مسکن دیگری هستند.

وی در انتها گفت: به نظر ما این اقدامات موازی کاری بوده لذا از مسئولان استانداری انتظار می‌رود یک فعالیت و پیگیری واحد برای تمام خبرنگاران داشته باشند و خدمات را تقسیم بندی نکنند.

کد خبر 5252348

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدعلی شجاعی استانداری خراسان شمالی خبرنگار مسکن ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه قطعی برق ایلام انتخابات 1400 اردبیل خشکسالی واکسن کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد