Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ائتلاف به اصطلاح ضد داعش خبر داد که حمله راکتی و پهپادی بامداد چهارشنبه به فرودگاه بین‌المللی اربیل بدون تلفات و خسارت بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «وین ماروتو» سخنگوی ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح ضد داعش بامداد چهارشنبه گفت که حمله به فرودگاه بین‌المللی اربیل تلفات یا خسارتی به همراه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پیامی در توییتر نوشت: «گزارش اولیه حاکی از آن است که ساعت ۱۱:۱۵ شب به وقت محلی، یک پایگاه آمریکایی در مجاورت فرودگاه اربیل هدف قرار گرفت. تا کنون گزارش‌های اولیه هیچگونه مجروح، تلفات یا خرابی را ارائه نداده‌اند».

ساعتی پیش بود که رسانه‌ها از حمله راکتی و پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در فرودگاه اربیل خبر دادند.

این حمله با ۲۰ راکت و سه پهپاد مسلح انجام شد و طی آن فرودگاه بین‌المللی اربیل تمامی فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق در آورد.

طبق گزارش پایگاه خبری صابرین نیوز، واحد اطلاعات گردان‌های اولیاءالدم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اگر دشمن به خسارت‌های واره در حمله امشب اربیل، اعتراف نکند، آمار تعداد صهیونیست‌های به هلاکت‌رسیده در عملیات اربیل را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله به فرودگاه اربیل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز