Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:40:10 GMT

موج پنجم کرونا تفت را در بر گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۲۶۱۴

موج پنجم کرونا تفت را در بر گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: متأسفانه با عدم رعایت شیوه نامه بهداشتی، شهرستان تفت در شروع موج پنجم شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و خروج از این وضعیت مستلزم همکاری مردم در رعایت شیوه نامه بهداشتی و نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تفت با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز ورود خودرو‌های شخصی با پلاک بومی شهر‌های نارنجی و قرمز به سایر شهر‌ها ممنوع و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های نارنجی و قرمز نیز ممنوع است و در صورت عدم رعایت هر ۲۴ ساعت اعمال جریمه یک میلیون تومانی صورت خواهد گرفت و این نظارت به شیوه هوشمند خواهد بود.

ساعت فعالیت اصناف در شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان تفت به آن اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا ساعت پایان کار اصناف در شهرستان تفت ساعت ۲۱:۳۰ تعیین شد.

نوکار خواستار اجرای طرح بازدید مشترک به منظور بررسی رعایت شیوه نامه بهداشتی شد و افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است و ضروری است بازدید مشترک دستگاه‌ها با محوریت شبکه بهداشت و درمان برای نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار تفت پیرامون تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان نیز تصریح کرد: پارک‌های بزرگ داخل شهر تفت تعطیل خواهد بود و برای تعطیلی تفرجگاه‌ها با توجه به وجود چند واحد تولیدی در آن نیازمند هماهنگی و اتخاذ تدابیر امنیتی است که این موضوع نیز در دستور کار شورای تأمین شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی شهرستان تفت شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز