Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهندس یعسوب قلیچ لی سرپرست امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارکنان این شرکت در معاونت های مالی و پشتیبانی ، بهره برداری ، طرح و توسعه ودفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات کدینگ جدید کالا و خدمات در این شرکت جاری گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس قلیچ لی افزود : با توجه به روند افزایشی تنوع کالاها و خدمات ، ایجاد سیستم‌های طبقه بندی و کدگذاری استاندارد برای مدیریت صحیح اقلام ، ایجاد کدینگ کالا ضروری به نظر می رسید .

سرپرست امور تدارکات و قراردادها تسهیل فرایند دریافت و طبقه بندی و نگهداری کالادر انبار ، بهبود فرایند ثبت و نگهداری اطلاعات کالا و خدمات و تسریع در تبادل اطلاعات مربوطه ،ایجاد وحدت رویه و کاهش دوباره کاریها و اشتباهات و تشخیص و تفکیک کالا و خدمات را از مزایای استقرار این طرح برشمرد. 

کد خبر 1532855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کالا و خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد

ایتنا - این هکر در سال 2018 با اتهام هک کردن سیستم اطلاعاتی مرکز و سرقت اطلاعات 33000 بیمار مواجه شد و در سال 2020 مرکز و مشتریان آن مورد "باج‌گیری" قرار گرفتند و اطلاعات محرمانه بیماران به صورت آنلاین منتشر شد.
شرکت فنلاندی Yle گزارش داد هکری که مرکز روان درمانی واستامو در فنلاند را هک کرده و اطلاعات 33 هزار بیمار را برای باج‌گیری از مدیریت این مرکز سرقت کرده بود، به 6 سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایتنا، این شرکت افزود: این هکر در سال 2018 با اتهام هک کردن سیستم اطلاعاتی مرکز و سرقت اطلاعات 33000 بیمار مواجه شد و در سال 2020 مرکز و مشتریان آن مورد "باج‌گیری" قرار گرفتند و اطلاعات محرمانه بیماران به صورت آنلاین منتشر شد.

وی گفت: دادگاهی در شهر Uusimaa حکمی را در مورد بزرگترین پرونده جنایی در تاریخ فنلاند از نظر تعداد افراد آسیب دیده صادر کرد.

دیگر خبرها

  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم