Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:43:00 GMT

برپایی ۱۵۰۰ اردوی جهادی در کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۴۳۵۲

برپایی ۱۵۰۰ اردوی جهادی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صادق مفرد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج دانشجویی همواره در اقدامات جهادی پیشرو بوده است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج دانشجویی در کنار مطالبه گری توجه به اقدامات جهادی بوده و این روند ادامه‌دار خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در منطقه املش استان گیلان گفت: دست‌اندرکاران برگزاری اردوهای جهادی در منطقه املش در استان گیلان حضور پیدا کردند و ما یک اردوی جهادی و تشکیلاتی با حضور ۸۱ نفر از مدیران جهادی سازمان بسیج دانشجویی (۶۰ نفر از برادران و  ۲۰ نفر از خواهران) داشته و زمان این اردوی جهادی سه‌روزه خواهد بود و به‌نوعی آغاز و افتتاحیه اردوهای جهادی سراسر کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور یکی از اهداف برگزاری اردوی جهادی را انتقال تجربیات را به گروه‌های جهادی مختلف دانست و بیان کرد: مدیران جهادی در این برنامه در قالب یک اردوی جهادی در کنار همدیگر قرار می‌گیرند و ضمن اینکه در مناطق محروم استان فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و جهادی دارند با همدیگر منسجم می‌شوند و تجربیات برگزاری اردوها منتقل خواهد شد و مدیران جهادی این تجربیات را به گروه‌های جهادی استان‌های خود منتقل خواهند کرد.

مفرد از برپایی بیش از یک هزار اردوی جهادی در فصل تابستان خبر داد و افزود: پیش‌بینی ما برای برگزاری اردوهای جهادی تابستان،  ۱۵۰۰ اردو از سوی گروه‌های جهادی دانشگاه‌های کشور است که در کلیه استان‌ها در مناطق محروم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه جهادی اردوی جهادی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار