Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: عادی انگاری کرونا، خطری جدی برای سلامت جامعه به شمار می‌رود، بنابراین نباید اجازه دهیم این بیماری بین مردم عادی تلقی شود.

وی بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر مردم با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: گذشت زمان نباید موجب شود تا مردم کرونا را عادی تلقی کنند بلکه باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی تر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در لارستان تصریح کرد: در مراحل پیشین این بیماری، ما شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه و تعطیلی بسیاری از مراکز عمومی و خدماتی و صنفی بودیم که موجب کاهش شیوع و زنجیره انتقال شد، اما عادی انگاری پس از این وضعیت، موج پنجم ابتلاء را ایجاد کرده و باعث شد که هم اکنون متأسفانه شمار مبتلایان افزایش یابد.

حسنی با اشاره به تولید انبوه واکسن و کمک شایان آن برای ریشه کنی این ویروس ابراز کرد: استمرار پروتکل‌های بهداشتی، باعث ارتقای سطح رعایت توصیه‌های مراقبتی و نظارت‌ی است.

این مقام مسئول خواستار توجه بیشتر مردم به نکات بهداشتی و پرهیز از دور همی ها گردید و اضافه کرد: رشد فزاینده مبتلایان به کووید ۱۹ در این شهرستان طی روزهای اخیر نسبت به هفته‌های گذشته، زنگ خطر جدی است است تا مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از انتشار ویروس، غافل نشوند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه با تاکید بر اینکه محدودیت تردد شبانه همچنان، ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا تمامی مدارس فوتبال حتی در فضای باز، تالارها، پارک‌ها و شهربازی‌ها تعطیل و چراغ تمامی بوستان‌ها، پارک‌های و میادین بزرگ شهر خاموش شده است.

او خطاب به فعالین اصناف این شهرستان نیز عنوان کرد: کلیه بازارها، پاساژها، مجتمع‌های سربسته و روباز و همچنین فست فودها، ساندویچی‌ها، کبابی‌ها، بستنی فروشی‌ها و کافی شاپ ها به غیر از نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، کلینیک‌ها، مطب پزشکان و سوپرمارکت‌ها تا ساعت ۲۲ و۳۰ دقیقه مجاز به فعالیت می‌باشند.

نماینده عالی دولت در لارستان از جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خودروهای متخلف که در ساعات منع تردد شبانه از ساعت ٢٣ تا ٣ بامداد اقدام نمایند توسط گشت و کنترل پلیس راهور و دوربین‌های پایش تصویری در سطح شهر خبر داد. حسنی متذکر شد: برگزاری نمازهای جمعه و جماعت در فضای بسته ممنوع است.

حسنی تاکید کرد: برگزاری نماز جمعه و جماعت در لارستان با رعایت فاصله اجتماعی و در فضای رو باز و با تعداد ۷۰ نمازگزار برای شرکت در نماز دشمن شکن جمعه و تعداد ۳۰ نمازگار برای شرکت در نماز جماعت امکان پذیر است.

به گزارش مهر، برپایی مراسم‌های عزا و عروسی، تردد خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی لارستان و خروج بدون ماسک از منزل به منزله جرم و با خاطیان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5252606

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی لارستان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا قطعی برق گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات 1400 ایلام خشکسالی مجلس شورای اسلامی مصرف برق رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!