Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

صبح دیروز کارگران خط مترو هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق از فروردین ماه تاکنون، تجمع کردند که مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد علت آن را مطالبات کارکنان از شرکت مترو تهران و حومه عنوان و اعلام کرد شرکت مترو قول مساعد برای پرداخت حقوق این افراد داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صبح سه‌شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ کارگر خط مترو شهر جدید هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق و بیمه خود از فروردین ماه تاکنون، در محوطه ایستگاه شهر جدید هشتگرد تجمع کردند و خواستار پیگیری وضعیت خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود حق لطفی درباره علت تجمع امروز کارکنان مترو هشتگرد اظهار کرد: این تجمع مربوط به مطالبات کارکنان قطار شهری از شرکت مترو تهران بود.  

وی افزود: ما در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قرارداد شش ماهه‌ای را به منظور ارائه خدمات توسط شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با این شرکت امضا کرده بودیم که ۵۰ درصد تعهدات خود را به صورت نقد و ۵۰ درصد و به صورت تهاتر زمین به آنها پرداخت کردیم.

حق‌لطفی با بیان اینکه مترو نتوانسته بود بخشی از زمینهای خود را واگذار و نقدینگی مورد نیاز را تامین کند گفت: مذاکراتی را با مسئولان شرکت مترو تهران و حومه به منظور پرداخت مطالبات کارکنان مترو هشتگرد داشتیم که قول مساعد دادند. امروز هم با تجمع کنندگان مطالب را در میان گذاشتیم و مسئله حل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد همچنین خبر داد که فاز دوم قرارداد شرکت عمران هشتگرد با شرکت مترو تهران به مدت یک سال به امضا رسیده و به زودی اجرایی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو هشتگرد شرکت مترو تهران و حومه مترو شهر جدید هشتگرد شرکت مترو تهران مترو هشتگرد شرکت مترو تهران و حومه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد شهر جدید هشتگرد شرکت مترو تهران مترو هشتگرد شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران