Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:16:45 GMT

پاداش 2 میلیون دلاری برای تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۰۶۰

تیم ملی ایران برای صعود به مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی پاداش 2 میلیون دلاری از سوی AFC دریافت خواهد کرد

به گزارش طرفداری، سایت فوتبال غاید لبنان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 پاداشی 2 میلیون دلاری در نظر گرفته و به زودی به آنها پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدول پاداش ها تیم ملی ایران در صورت صعود به جام جهانی 2022 قطر نیز پاداشی 8 میلیون دلاری پیش رو دارد. شاگردان اسکوچیچ در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی از گروه سوم به عنوان صدرنشین صعود کردند.

تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در گروه A با تیم های کره جنوبی، عراق، سوریه، امارات و لبنان رقیب شد. اولین بازی یوزها در تاریخ 11 شهریور مقابل سوریه برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

احتمال برگزاری بازی های انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز / ادعای سایت لبنانی

 

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! اشتباه عجیب پیام حیدری و میثم حیدری در آزادی و شهر قدس استقلال - تراکتور در ذره بین سعودی‌ ها/ خط و نشان قائدی برای الهلال اونای سیمون و تشویق جورجینیو پس از ضربه پنالتی زیبای او / عکس 33 بازی پیاپی بدون شکست؛ حمله ایتالیا به رکورد تاریخی برزیل و اسپانیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی میلیون دلاری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید