Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:12:58 GMT

جلوگیری از کشت پیاز در شهرستان بناب

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۵۹۲

جلوگیری از کشت پیاز در شهرستان بناب

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی ظهر چهارشنبه در نشست با دهیاران به مناسبت روز دهیار گفت: وضعیت آب در شهرستان بناب بحرانی است و باید برای عبور از بحران فعلی صرفه جویی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تغییر الگوی کشت اضافه کرد: مسئولین جهاد کشاورزی بایستی با قدرت تمام از کشت بی رویه محصول پیاز در منطقه جلوگیری کنند و اجازه ندهند شرایط از این وضع بدتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز آسفالت ریزی ۱۰ روستا در شهرستان بناب

بر پایه این گزارش، بخشدار مرکزی شهرستان بناب نیز در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: در ۸ سال گذشته ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان بناب اختصاص یافته است.

رضا لعلی با بیان اینکه ۵۰ هزار مترمربع قیر یارانه‌ای به شهرستان بناب اختصاص یافته است؛ تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و آسفالت ۱۰ روستای شهرستان بناب اختصاص یافته که رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

بخشدار مرکزی بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات روستاهای شهرستان گفت: با پیگیری مسئولین شهرستان و با حفر ۳ حلقه چاه مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان برطرف شد.

کد خبر 5252710

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب فرماندار بناب پیاز ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه قطعی برق گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل ایلام خشکسالی انتخابات 1400 مصرف برق مجلس شورای اسلامی شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد