Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان اظهار داشت: دوشنبه هفته آینده هم اجرای پروژه آبرسانی به شهر های قروه و دهگلان آغاز می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه همه مسوولان باید تا آخرین لحظه مسوولیت در انجام کارها کوشا باشند و کوتاهی نکنند تاکید کرد: باید همه طرح‌ها را به سرانجام برسانیم چرا که در شرایط موجود اقتصادی کشور، اعتباراتی که برای اجرای طرح‌های عمرانی استان تزریق می‌شود بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار کردستان از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر توسط ریاست جمهوری برای انتقال آب سد آزاد به سنندج خبر داد و افزود: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان هم ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه راه آهن سنندج - همدان اختصاص یافت.

مرادنیا با بیان اینکه اعتبارات خوبی در حال تزریق به طرح‌های عمرانی استان است،افزود: تلاش ما برای ثبت و ضبط طرح‌ها به اسم دولت در وقت باقیمانده نیست بلکه با تغییر دولت ممکن است فرصت اجرای طرح‌ها به تاخیر بیفتد و برای همین تا قبل از این جابجایی ها در تلاش هستیم تا طرح ها به نهایت پیشرفت خود برسند.

وی با بیان اینکه کاری به سیستم سیاسی نداریم بلکه به عنوان مسوول اجرای پروژه‌ها کار خود را دنبال می کنیم، تاکید کرد: قطعا دولت آینده هم مسائل توسعه استان را با جدیت دنبال خواهد کرد.

مرادنیا با بیان اینکه قضاوت هایی درباره طرح های بزرگ استان مطرح می‌شود تاکید کرد: همه مسوولان تنها برای رضای خدا و وجدان کاری و خدمت به مردم عمل می‌کنند و هر فردی با هر دیدگاه سیاسی می‌تواند تحلیل داشته باشد اما در عملکرد قابل دفاع مسوولان استان تاثیری ندارد.

وی توزیع اعتبارات استان را هم عادلانه برشمرد و گفت: به فرمانداران شهرستان ها هم تاکید می‌شود تا در اولویت بندی پروژه ها دقت نظر لازم را داشته باشند چرا که توزیع اعتبارات شهرستانی بر اساس مدل علمی و کار کارشناسی بوده است.

پیشنهاد تعطیلی چند روزه برای صرفه جویی در مصرف برق

استاندار کردستان در ادامه به کمبود های فعلی در حوزه آب اشاره کرد و افزود: مدیران متعهد نگذارند که مردم در این زمینه به مشکل برخوردکنند.

مرادنیا گریزی به خاموشی‌های اخیر هم زد و گفت: مدیران اجرایی باید الگوی استفاده بهینه از انرژی به ویژه برق باشند و نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

وی  با بیان اینکه شرایط اصلا خوب نیست تاکید کرد: دستگاه هایی که مولد در اختیار دارند حتماً از آن استفاده کنند تا زندگی مردم دچار مشکل نشود.

استاندار کردستان افزود: قطعی برق همه ابعاد زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کسب و کارها هم ممکن است آسیب جدی ببیند و برای همین پیشنهادی که مطرح شده اعمال تعطیلی های چند روزه است.

 وی بر لزوم صرفه جویی در مصرف بنزین هم تاکید و یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ماموریت‌های غیرالزامی خود را به تعویق بیندازند چرا که مصرف بنزین در کشور در حال حاضر به ۱۰۰ میلیون لیتر در روز رسیده که باید سعی کنیم در این زمینه استان مشکلی نداشته باشد.

برچسب‌ها کردستان دولت استانداری کردستان بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دولت استانداری کردستان کردستان دولت استانداری کردستان بهمن مرادنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری