Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم کوتاه سالبوتامول نوشته فرهاد مهرخیرانی با نگاهی به زندگی یک زوج جوان تئاتری تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده که زوج هنرمندی در شرایط قرنطینه وارد خانه جدید خود شده اند. رها از امیر که نویسنده ای موفق است می خواهد که بالاخره برای او نقش خاصی بنویسد که با آن به شهرت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امیر درگیر نوشتن چیز دیگری است…

دنیا مستعلمی در کنار فرهاد مهرخیرانی ۲ بازیگر این فیلم کوتاه هستند.

عقیل بهرامی بازیگر سینما و تئاتر که به تازگی نامزد بهترین بازیگری جشنواره بین المللی فیلم آمریکای جنوبی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی دختران زمستان شد، با ساخت سالبوتامول اولین تجربه کارگردانی خود را در عرصه فیلم کوتاه دارد.

در این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی عقیل بهرامی، علی دولت آبادی مدیر فیلمبرداری و مهدی حسین زاده به عنوان دستیار یک و برنامه ریز حضور داشتند که همزمان طراحی دکور آن را به همراه عاطفه بهرامی انجام داده است. 

کیانوش الطافی تدوین فیلم را به همراه مهدی حسین زاده و عقیل بهرامی به انجام رسانده و عرفان کارن موسیقی این فیلم را ساخته است. صدابرداری را امیر حاجی زاده و صداگذاری و افکت آن را حمید حاتمی عهده دار بوده‌اند. عادل معشوری نیز اصلاح رنگ و نور را انجام داده و امیرحسین مهماندوست مدیر تولید این فیلم است. نیلوفر ساکی طراح لباس و سپهر بهرامیان طراح گریم  این فیلم هستند. 

همچنین درآسا درتاج منشی صحنه، امیر حسین صحرانورد طراحی پوستر، کسری کیانیان گرافیست، عرفان راشد دستیار تولید، امیر نساج دستیار فیلمبردار و فرنوش مرواری مترجم است. پشت صحنه را علی دولت آبادی و درآسا درتاج عکاسی کرده اند. همچنین علیرضا مردای مشاور رسانه ای و سید صادق سیادت روابط عمومی فیلم هستند. 

پخش جهانی فیلم کوتاه سالبوتامول را پخش بین المللی فرست اسکرین فیلم برعهده دارد.

برچسب‌ها سینمای ایران جشنواره فیلم فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فیلم کوتاه سینمای ایران جشنواره فیلم فیلم کوتاه فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها»، محصول مرکز فیلم جوان سوره، به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی در دومین حضور بین‌المللی، به هشتمین دوره جشنواره Trame Iindipendenti International Film Festival ایتالیا راه پیدا کرد.

این جشنواره از ۱۴ می تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۲۵ اردیبهشت تا ۱۰ تیر سال جاری در شهر پیزای کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

جشنواره «TRAme Indipendenti» با هدف تبلیغ فیلم مستقل از طریق نمایش آثار هنری تصویری با کیفیت بالا، تولید خارج از سیستم اصلی استودیو فیلم و توزیع شده توسط شرکت‌های سرگرمی مستقل راه‌اندازی شده است. همچنین این جشنواره مستقل مختص فیلم‌های کوتاه‌تر از ١۵ دقیقه و در ژانرهای مختلف در سه بخش «داستانی»، «مستند» و «انیمیشن» است.

انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» روایتی میان ۲ انفجار از بمب‌های ویران‌گر رژیم صهیونیستی بر سر کودکان مظلوم غزه با الهام از شعر غسان کنفانی و پخش بین‌المللی آن برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6099231 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد