Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تزریق ۲۰ مگاوات برق توسط شرکت پتروشیمی ایلام به شبکه برق غرب کشور در روزهای حساس کنونی خبر داد و اظهار کرد: شرکت پتروشیمی ایلام یکی از مشترکین صنعتی این شرکت است که با اقدامات خود همکاری مؤثر و ارزشمندی با برق غرب دارد.

وی افزود: شرکت پتروشیمی ایلام با تولید و تزریق برق به صورت لحظه‌ای و به میزان ۲۰ مگاوات در سال جاری، کمک شایانی به شبکه غرب کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی ایلام در سال گذشته نیز بیش از ۳۱ هزار مگاوات‌ ساعت انرژی تولید و به شبکه برق غرب تزریق کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های تولید و افزایش مصرف برق و در راستای ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکین منطقه، شرکت پتروشیمی ایلام ۲۰ مگاوات برق به شبکه غرب کشور تزریق کرده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام برق پتروشیمی غرب کشور علی اسدی تزریق برق شرکت پتروشیمی ایلام ۲۰ مگاوات غرب کشور برق غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت