Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:19:19 GMT

صرفه‌جویی مردم برای کاهش قطع برق ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۶۸۸۰

صرفه‌جویی مردم برای کاهش قطع برق ضروری است

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: باتوجه به کاهش بارندگی و بروز خشکسالی، برخی توربین و نیروگاه ها از مدار خارج شده است و مردم باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

وی گفت: طبق دستور رییس‌ جمهوری باید راه حل های مدیریت مصارف برق، بررسی و ارایه شود و شهروندان نیز در این برهه زمانی حساس، کمک کنند تا تابستان با کمترین خاموشی و قطع برق به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اضافه کرد: هر بار از مناطق مختلف، نوع جدیدی ویروس کرونا بروز پیدا می‌کند که این ویروس جهش یافته سرعت انتقال بالایی دارد و میزان مرگ و میر آن بیشتر است بنابراین مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی لرستان با بیان اینکه نسبت به هفته گذشته پیشرفت انتشار ویروس گزارش نشده است افزود: مردم از حضور در مراسم شادی و عزا خودداری کنند تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.

ثمینی ادامه داد: اعلام تعطیلی بازار دشوار است اما برای اهمیت دادن به سلامتی مردم ناچار به این اقدام کنیم و اکنون که شهرستان های پلدختر و خرم‌آباد در وضعیت قرمز کرونایی هستند گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار یک هفته تعطیل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: رای دهندگان در لرستان، ۹۷ درصد نکات بهداشتی را رعایت کردند و بخشی از شیوع و مشکلات بوجود آمده مربوط به زمان تبلیغات است که برخی برخلاف دستورالعمل ها اقدام کردند و اکنون عواقب آن را مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: افراد معترض به نتیجه انتخابات شوراها باید در زمان مشخص و اعلام شده توسط هیات اجرایی اقدام می‌کردند اما اگر فردی اسنادی را در اختیار داشت بازهم می‌تواند ارایه کند،هرچند فصل الخطاب در رسیدگی به شکایات، هیات های نظارت هستند و در زمان مشخص به درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: رسیدگی به شکایات و حتی جابجایی افراد پس از بازشماری آرا نشان دهنده انتخابات سالم و امن بود و با افرادی که آرا را معنادار دست کاری کردند برخورد می‌شود.

معاون استاندار لرستان همچنین گفت: اصحاب قلم باید توانمندی و امنیت استان را به درستی اطلاع رسانی کنند تا سرمایه‌گذاران برای حضور در منطقه ترغیب شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انرژی برق استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انرژی برق ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انرژی برق استانداری لرستان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است