Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ کدال‌نگر ۱۶ تیر ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«غصینو»: هیات مدیره شرکت صنعتی مینو پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت به میزان ۱۳۰درصد از محل سود انباشته ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تیپیکو»: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با افزایش سرمایه ۱۵۳درصدی این شرکت از محل اندوخته و مطالبات و آورده نقدی موافقت کرد.

«بمپنا»: شرکت تولید برق عسلویه مپنا سهامدارانش را به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه فراخواند.

«البرز»: حسابرس و بازرس قانونی شرکت بیمه البرز با افزایش سرمایه ۱۴۲درصدی این شرکت موافقت کرد.

«همراه»: شرکت ارتباطات سیار ایران سهامداران خود را برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه دعوت کرد.

اطلاعیه‌ها

«رنیک»: شرکت جنرال مکانیک از ابلاغ قرارداد اجرای خط انتقال طرح آبرسانی به شهرهای جیرفت و عنبر آباد از سد جیرفت خبر داد.

«فاما»: شرکت شرکت صنعتی آما از شروع مجدد فعالیت خط تولید سنگ‌های سایش و برش خبر داد.

پرداخت سود

«خاور»: بنابر اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۳,۳۰۰ریال سود کسب کرده است که از این مبلغ، هیچ سودی میان سهامدارانش توزیع نخواهد کرد.

«کشرق»: شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، اعلام کرد ۳۰۰ریال از ۲,۶۸۱ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«شفن»: بنابر اعلام شرکت پتروشیمی فن آوران، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ به ازای هر سهم ۶۴,۳۹۵ریال سود کسب کرده است و ۶۴هزار ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«دماوند»: شرکت تولید نیروی برق دماوند، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۴۱۰ریال سود محقق کرده‌است که ۳۶۳ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«زاگرس»: شرکت پتروشیمی زاگرس، اعلام کرد ۱۲۳ هزار ریال از ۲۴,۱۲۸ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«کمنگنز»: بنابر اعلام شرکت معادن منگنز ایران، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، به ازای هر سهم ۶,۵۱۹ریال سود کسب کرده است و ۵,۲۰۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«لخزر»: شرکت پارس خزر، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱۰,۳۵۱ریال سود محقق کرده ‌است که سه هزار ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«کاما»: شرکت باما اعلام کرد ۱۳۵ریال از ۱,۳۴۱ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«وساپا»: بنابر اعلام شرکت سرمایه‌گذاری سایپا، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۴۱۲ریال سود کسب کرده است که از این مبلغ، ۴۲ریال را بین سهامدارانش توزیع خواهد کرد.

«فاسمین»: شرکت کالسیمین، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۲,۰۰۹ریال سود محقق کرده ‌است که هزار ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«فولاد»: شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت که در سامانه سجام ثبت نام کردند، می‌توانند در ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰، سود سهام سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ را دریافت کنند. همچنین سهامداران حقیقی غیر سجامی می‌توانند از ۱۰ آبان تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ سود سهام خود را دریافت کنند.

«کوثر»: بیمه کوثر اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت می‌توانند در ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰، سود سهام سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ را از طریق حساب اعلام شده در سامانه سجام دریافت کنند.

«پتایر»: بنابر اعلام شرکت تولیدی ایران تایر، سود سهامداران حقیقی این شرکت، بسته به تعداد سهام آن‌ها، از ۲۰ آبان الی ۲۵ دی ماه از طریق شعب بانک ملت پرداخت خواهد شد.

«بمپنا»: سود سهامداران حقیقی شرکت تولید برق عسلویه مپنا، از تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۱۵ الی ۱۴۰۰.۱۲.۱۴، به حساب اعلام شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«پارس»: شرکت پتروشیمی پارس اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت که در سامانه سجام ثبت نام کردند، می‌توانند از ۹ مرداد ماه ۱۴۰۰، سود سهام سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ را دریافت کنند. همچنین سود سهامداران حقیقی غیر سجامی از ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ و از طریق شعب بانک تجارت پرداخت خواهد شد.

«کپشیر»: طبق اعلام شرکت پشم شیشه ایران، سود سهامداران حقیقی این شرکت، بسته به تعداد سهام آن‌ها، از اول دی الی ۲۷ اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

صورت‌های مالی

«غسالم»: طبق صورت‌ مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، شرکت سالمین، در این مدت بیش از  ۱۶میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم ۳۶ریال رقم خورد.

پربیننده ترین آینده بورس تهران(بخش دوم) / چرا بازار صعودی خواهد بود؟ نمای پایانی بورس امروز (۱۵تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۲۶هزار واحدی همراه شد واریز سود سهام عدالت پس از گذشت چند ماه / کدام شرکت‌ ها، سود سهام عدالت را پرداخت نکردند؟ بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۱۵تیر) / ورود پول قابل توجه همگام با رشد چشمگیر شاخص اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۱۵تیر) / شستا دوباره مورد اقبال قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سود سهامداران حقیقی بین سهامداران سود کسب کرده سامانه سجام افزایش سرمایه ازای هر سهم ریال از آن دریافت کنند شرکت تولید خواهد شد سود سهام سود خالص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود

نماد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس ایران با نماد "سپرده" درج شد تا انتظار ۵ ساله سهامداران به پایان برسد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: نماد این شرکت اواخر بهمن ماه سال 1402 در بازار توافقی فرابورس ایران با نماد "سپرده" درج شد تا انتظار 5 ساله سهامداران به پایان برسد.

نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی به عنوان هشتمین نماد معاملاتی در بازار توافقی فرابورس ایران در گروه فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط درج شده است و از اواخر اسفندماه 1402 نیز معاملات سهام این شرکت در این بازار انجام می شود.

نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی اسفندماه سال 1397 متوقف شد که بر اساس درخواست های مکرر سهامداران در مجامع و با پیگیری های هیات مدیره این شرکت، شرایط برای درج نماد و معاملات آن در بازار توافقی فرابورس فراهم شد. این معاملات بر اساس رویه‌های دستورالعمل بازار توافقی و در صورت وجود خریدار و فروشنده انجام می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!