Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شادمان نعمتی، مسئول مرکز کاشت حلزون شنوایی گیلان امروز در نشستی در دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان دستاورد‌های این مرکز گفت: ۱۷ مورد کاشت حلزون شنوایی برای کودکان ناشنوا و کم شنوا به همت کادر این مرکز در کمتر از یک سال اخیر انجام شده که نتایج جراحی‌ها هم مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برگزاری ۸۰۰ جلسه توان‌بخشی و شنوایی‌سنجی برای بیماران مرکز کاشت حلزون شنوایی افزود: هر کدام از جراحی‌های کاشت حلزون و اقدامات توان‌بخشی پس از آن، بیش از یک میلیارد تومان در این مرکز دولتی، هزینه در پی دارد.

مسئول مرکز کاشت حلزون شنوایی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) رشت اظهار داشت: گیلان، چهارمین قطب کاشت حلزون کشور است و باید به استان‌های قطب نیز خدمات ارائه دهد.

نعمتی تصریح کرد: جراحی کاشت حلزون شنوایی یکی از پیشرفته‌ترین جراحی‌ها در علم پزشکی است که اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه به آن دست یافته اند و علاوه بر گیلانی‌ها به استان‌های همجوار هم خدمات ارائه می‌کند.

کاشت موفق ۱۷ حلزون شنوایی در قطب درمانی شمال کشور

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در نشست با پزشکان مرکز کاشت حلزون شنوایی با بیان اینکه کاشت حلزون و استقرار آن در استان با همت همه‌جانبه تحقق یافته است، گفت: تجهیزات موردنیاز کاشت حلزون باید خریداری و در اختیار کادر درمان این مجموعه قرار گیرد.

او با تقدیر از تلاش‌های همه‌جانبه در جهت استقرار مرکز کاشت حلزون در گیلان و اقدامات درمانی و توان‌بخشی از سوی فعالان آن افزود: نیروی انسانی مورد نیاز برای ارائه خدمات کاشت حلزون به ویژه در حوزه بازتوانی و به کارگیری نیرو‌های آموزش دیده و مجرب در این زمینه باید تأمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد: همه باید در فضای همدلی برای توسعه ارائه خدمات به مردم کمک کنند و در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچون گذشته پیشگام است.

لزوم معرفی توانمندی قطب کاشت حلزون شمال ایران به کشور‌های حاشیه خزر‌

انوش دهنادی مقدم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم با تأکید بر اینکه استمرار خدمات کاشت حلزون نیازمند حمایت و پشتیبانی است، گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت ارتباطات جمعی، توانمندی قطب کاشت حلزون شمال کشور علاوه بر استان‌های همجوار به کشور‌های حاشیه دریای خزر هم معرفی شود.

او از آمادگی و تلاش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برای پیگیری در راستای تأمین تجهیزات درمانی مورد نیاز کاشت حلزون مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) رشت خبر داد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاشت حلزون شنوایی شنوایی سنجی بیماران نیازمند دانشگاه علوم پزشکی گیلان مرکز کاشت حلزون شنوایی قطب کاشت حلزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود