Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علی حق پرست رییس گروه آموزش نیروگاه در تشریح این خبر گفت:  پس از گسترش ویروس کرونا و افزایش بیماری کووید 19 در سطح کشور و ضرورت برگزاری دوره های آموزشی،  این دوره ها به صورت مجازی و در بستر نرم افزار «اسکای روم» برگزار می شود و ادامه خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق پرست افزود: پس از آماده سازی بستر لازم (اسکای روم) برای برگزاری دوره های آموزشی نیمه حضوری و الکترونیکی و هماهنگی با شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، مقرر شد از این بستر برای ارائه دوره های آموزشی به دیگر شرکت های مدیریت تولید برق کشور هم استفاده شود تا در شرایط شیوع بیماری کووید 19 هم آموزش تداوم داشته باشد.

 رییس گروه آموزش نیروگاه ادامه داد: این بستر باعث توسعه متوازن آموزشی در نیروگاه های سطح کشور می شود، به طوری که با استفاده از این بستر آموزشی و ارائه دوره های مختلف تخصصی و عمومی، علاوه بر مدیریت دانش، به واسطه حضور متخصصان از نیروگاه های حرارتی کشور، تجربه ودانش تخصصی هم به اشتراک گذاشته شده و موجبات رشد و ارتقای هرچه بیشترکارکنان  صنعت برق حرارتی را فراهم می آورد.

حق پرست با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی مدیریت مصرف آب در نیروگاه، در بستر «اسکای روم» بیان داشت: کاهش بارندگی ها در کشور و ضرورت توجه به مدیریت صحیح مصرف آب و برق، زمینه ای شد تا وبیناری با محورمدیریت مصرف آب در نیروگاه شهید رجایی برگزار شود که این دوره هم در بستر «اسکای روم» و با حضور بیش از  200  نفر از متخصصان این نیروگاه ودیگر نیروگاه های حرارتی کشور برگزار شد.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی در بستر «اسکای روم»، علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش خطر احتمال ابتلا به بیماری کووید 19، موجب کاهش هزینه های جاری، مدرس، فراگیران و ... شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تولید برق حرارتی خطر دوره های آموزشی اسکای روم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس با سهمیه اولیه ۱۵۰ مدرسه در سطح ۹ شهرستان اجرا شد، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان در رویارویی با حوادث غیر مترقبه، طرح ملی دادرس با هدف فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان سطح جامعه در استان، به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: آموزش‌های طرح ملی دادرس در بخش‌های مختلف از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، انتقال و حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی و اطفاء حریق به دانش آموزان داده می‌شود تا آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

جاهد اظهار داشت: این طرح با هدف دانش آموز آماده در روز‌های سخت اجرا می‌شود که دانش آموزان با فراگیری این آموزش‌ها و اجرایی کردن آن در مواقع بحران به این هدف جامه عمل می‌پوشانند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات شهرستانی طرح ملی دادرس در سال تحصیلی جاری در ۷۰ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم اجرا شد که امیدواریم این طرح مانند باقی طرح‌ها با موفقیت اجرایی شود و دانش آموزان از دانش خود در زمینه‌ی حوادث و سوانح استفاده کنند.

قابل ذکر است؛ منتخبین این مسابقات در قالب تیم خواهران و برادران به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج