Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام حم آنلاین آذربایجان شرقی ،  بابک محبوب علیلو در نشست شورای معاونین دادسرای عمومی انقلاب تبریز با موضوع ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی و نزدیک کردن دیدگاه ها برای نیل به اهداف بلند قوه قضاییه در دوره تحولی بیان کرده، اظهار کرد: باید نسبت به هدایت حداکثری مددجویان به فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی و مشارکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی و آموزشی اهتمام وجدیت همگانی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با بهره گیری از خرد جمعی باید برنامه عملیاتی و قابل اجرا و بومی را برای دستیابی به اهداف مزبورتدوین و نقشه را ه و اقدام مشترک بین دادسرا و مجموعه زندان را تهیه و با هم افزایی و همدلی نسبت به اجرای دقیق و عملیاتی کردن مصوبات، اهتمام داشته باشیم.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تشریح وضعیت خانواده های زندانیان از نظر معیشت و سطح درآمد، خاطرنشان کرد: این گروه عموماً از اقشار کم درآمد و درمعرض آسیب هستند در این خصوص باید با فراهم کردن بسترهای لازم برای امکان اشتغال برای مددجویان حین تحمل حبس و کسب درآمد، شرایطی فراهم شود تا بتوانند به ادای وظیفه خود در قبال خانواده هایشان عمل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده قضات از مجازات های جایگزین حبس وافزایش بهره مندی زندانیان از نهادهای ارفاقی، ادامه داد: وضعیت زندانیان از نظر مشارکت در برنامه های فرهنگی آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی و تعیین تکلیف نحوه اجرای احکام قضایی باید با تشکیل کارگروه ویژه ای بصورت مستمر مورد رصد وپایش قرار داده شود.

علیلو ادامه داد: با توجه به آموزه های دینی و مفاد قانون اساسی تا آن‌جاکه مقررات اجاره می دهد و مصلحت جامعه ایجاب می کند با رافت اسلامی نسبت به اعطای نهاد های ارفاقی و تسهیلی و تعیین تکلیف سریع زندانیان تحت قرار و به حداقل رساندن زمان تعیین وضعیت زندانیان اهتمام و از مجازات های جایگزین حبس بویژه الزام به خدمات عمومی رایگان ودوره مراقبت استفاده حداکثری کنیم.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز محبوب علیلو دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟