Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در محور روستایی نجف‌شهر به خواجو‌شهر راننده موتور سیکلت را به کام مرگ فرستاد و دو نفر را نیز مجروح و روانه بیمارستان کرد.

رئیس پلیس راه سیرجان علت این حادثه دلخراش را تجاوز به چپ سواری پژو در این محور پرتردد و یک بانده عنوان کرد و افزود: مدت‌هاست که مسؤولان قول مساعد تعریض و دوبانده شدن این محور را داده‌اند که هنوز محقق نشده است و مردم همیشه شاهد حوادث ناگوار در این محورهستند و  امروز هم راننده موتور سیکلت کشته و دو ترک‌نشین آن مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است: طول محور خواجو شهر به سیرجان ۳۵ کیلومتر است که با توجه به اینکه بخش گلستان را به سیرجان وصل می‌کند و کشاورزان و دامداران هم در این بخش تردد دارند، از محورهای روستایی پرتردد شهرستان به حساب می‌آید که نیازمند تامین اعتبارات برای دو بانده شدن است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف برخورد پژو با موتورسیکلت سیرجان کشته و مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله قنبری ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این حادثه در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، رخ داد.

وی بیان داشت: بلافاصله مأموران گشت راهور و انتظامی و اورژانس، به محل حادثه، اعزام شدند اما متأسفانه در این سانحه رانندگی، راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ که دو جوان

۲۰ و ۲۲ ساله بودند، به علت شدت جراحات در صحنه جان باختند.

کد خبر 6090037

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک