Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی پهناور بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه دیم سقرلو شهرستان نیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همراه کارشناسان انجمن ورزش‌های هوایی کشور و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از منطقه دیم سقرلو شهرستان نیر بازدیدی انجام شد.

وی افزود: سایت پرواز برای ورزش‌های هوایی در منطقه دیم سقرلو شهرستان نیر پس از تأیید نهایی راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل ادامه داد: ۶ شهرستان اردبیل برای راه‌اندازی ورزش هوایی مد نظر قرار گرفته و منطقه دیم سقرلو شهرستان نیر جزو مناطق بکر و بسیار عالی برای ایجاد سایت پرواز هوایی است.

پهناور بیان کرد: ۲۱ انجمن ورزشی جزو زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی استان اردبیل هستند که انجمن ورزش‌های هوایی یکی از این مجموعه‌ها است.

پتانسیل اردبیل برای تبدیل به قطب سایت پرواز هوایی

محسن مؤسس، عضو کمیته امور استان‌های انجمن ورزش‌های هوایی کشور نیز اظهار کرد: منطقه دیم سقرلو شهرستان نیر جزو مناطق بکر و عالی برای ایجاد سایت پرواز در استان اردبیل است و می‌تواند در راستای جذب توریسم مؤثر باشد.

وی گفت: استان اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود، قابلیت تبدیل به قطب سایت پرواز هوایی را دارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش های هوایی ورزش های هوایی استان اردبیل سایت پرواز انجمن ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی