Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان آیین تودیع و معارفه رئیس پیشین علمی کاربردی استان و سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با حضور دکتر بدری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور برگزار شد.

دکتر قربانیان رئیس پیشین علمی کاربردی استان در این آیین اظهار کرد: تلاش کردم که در این دو سال، علمی کاربردی استان را چند گام از آن جایی که بود، جلوتر ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح‌هایی نیز در برنامه داشتم که نتوانستیم اجرایی کنیم ادامه داد: ایجاد مراکز علمی و کاربردی در گرمسار و دامغان و بهبود کیفی آموزش‌های کوتاه‌مدت و...از جمله این برنامه ها بود که اجرایی نشد.

رئیس پیشین علمی کاربردی استان از ارائه آموزش‌های مهارتی به عنوان تکلیف این دانشگاه نام برد و افزود: در همین راستا قرار است که آموزش های مهارتی به دانشگاه علمی و کاربردی و سازمان فنی و حرفه‌ای در استان واگذار شود که طرح آن به نگارش درآمده که امید است در دوره جدید این طرح تداوم بیابد.

وی با بیان اینکه علمی و کاربردی استان در بدو ورود من 1800 دانشجو داشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز علمی کاربردی در استان سمنان افزون بر 2700 دانشجو دارند که نشان از اقبال به دانشگاه جامع علمی و کاربردی به عنوان یک دانشگاه مهارت‌محور دارد.

قربانیان با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی استان از نظر دانش آموخته‌ها در شمار سه استان برتر کشور قرار گرفته تصریح کرد: امیدوارم که طرح‌هایی که در این دو ساله آغاز شده در دوره جدید نیز ادامه بیابد.

وی به توفیقات این دانشگاه در برپایی کلاس های مجازی اشاره و تصریح کرد: بعد از همه گیری کووید19، استان سمنان از اولین استان ها بود که آموزش های مجازی در آن آغاز شد. ابتدا از بستر سایت "هم‌آوا" که متعلق به دانشگاه جامع است بهره گرفتیم اما در ترم بعد از سامانه جهاددانشگاهی که از موفق‌ترین سامانه ها است استفاده کردیم و خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

رئیس پیشین علمی کاربردی استان با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه پژوهش ، ایجاد مراکز نوآوری بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر همه مراکز علمی و کاربردی در استان حداقل یک مرکز نوآوری در مجموعه خود دارند.

قربانی از برپایی استارتاپ‌ها به عنوان دیگر برنامه خود در حوزه پژوهشی نام برد و افزود: این استارتاپ‌ها در بخش های مختلف از مواد و تولیدات لبنی گرفته تا کانی‌های معدنی و اپلیکیشن‌ها و..در مراکز علمی و کاربردی استان برگزار و با استقبال خوب همراه بود.

محمدیان سمنانی سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان نیز در این آیین با تقدیر از خدمات دکتر قربانیان رئیس پیشین این دانشگاه وعده داد: طرح‌های دوران مدیریت وی تکمیل و تداوم بیابد.

وی با بیان اینکه اولویت من در دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان کیفیت آموزش و پژوهش است اظهار کرد: باید به جایگاهی برسیم که دانشجوی فارغ‌التحصیل با افتخار از تحصیل خود در مراکز علمی و کاربردی استان سخن بگوید.به گزارش ایسنا- در این آیین ضمن تجلیل از خدمات دو ساله دکتر قربانیان رئیس پیشین علمی کاربردی استان و تقدیم لوح تقدیر دکتر امید رئیس دانشگاه جامع به این مدیر دانشگاهی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده دکتر محمدیان سمنانی به عنوان سرپرست جدید علمی کاربردی استان سمنان معرفی شد.

محمدیان سمنانی، تدریس، مدیریت گروه و ریاست دانشکده در دانشگاه سمنان، معاونت دانشگاه های غیرانتفاعی و..را در کارنامه کاری خود دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه جامع علمي كاربردي انتصاب سمنان دانشگاه سمنان استان سمنان دکتر امید علمی کاربردی استان سمنان علمی و کاربردی استان مراکز علمی و کاربردی دانشگاه جامع علمی دانشگاه علمی سرپرست جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم که صبح امروز در ستاد فراجا برگزار شد؛ گفت: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا به این شکل است که شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند. ما در راستای بازنگری و به روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی گفت: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی ، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم. همچنین ۲۷۷هیئت علمی ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷هزار و ۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

حمیدی ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه ها بر اساس آن شکل می‌گیرد. همچنین بازنگری های بسیاری در سرفصل ها و برنامه های عملیاتی با رویکرد مهارت محور در دستور کار قرار گرفت.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا هم در درجه و هم آموزش های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

حمیدی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که ان‌شاءالله موثرتر واقع خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند