Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:22:02 GMT

خطیب دینی: صرفه جویی در برق مصداق کار نیک است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۰۲۲۶

خطیب دینی: صرفه جویی در برق مصداق کار نیک است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق چهارشنبه در جمع زائرین و مجاورین حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز با اشاره به روایتی از حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: بر شما باد به میانه روی در فقر و ثروت، یکی از توصیه هایی که حضرات معصومین، ما را به آن سفارش فرموده اند توصیه به امر اقتصاد است.
وی در ادامه معنای اقتصاد را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اقتصاد به معنای میانه روی در هزینه کردن است، اسلام در مسائل مالی برای انسان ها برنامه دارد که چگونه آن را هزینه کنند که به خود و خانه خود آسیب نزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر قرارگاه عمار  مدرسه علمیه منصوریه شیراز  با بیان اینکه انسان باید اهل کار خیر و نیکی کردن باشد، خاطرنشان کرد: انسان ها نباید به مقدار نیکی کردن توجه داشته باشند چراکه خداوند برای کار خیرحتی به مقدار کم در نزد ما مردم هم پاداش های فراوانی می دهند، خداوند اعمال مقبول را در میان دیگر اعمال پنهان کرده است.
حدائق افزود:  امروز در جامعه از آغاز شیوع کرونا شاهدهستیم که آحاد مختلف مردم هر کس به فراخور حال و بضاعت مالی وتوان خود وارد در امر خیر شدند.
وی گفت: در شرایطی که اکنون جامعه با قطعی برق وکمبود انرژی مواجه است اگر به عنوان یک مسلمان شیعه بتوانیم یک لامپ کمتر مصرف کنیم مصداق کار نیک است، خداوند مخالف با اسراف است، بنابراین نباید از کار نیک چه به مقدار کم و زیاد غافل شویم.

برچسب‌ها شعائر دینی قطعی برق شیراز شاه‌چراغ فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شعائر دینی قطعی برق شیراز شعائر دینی قطعی برق شیراز شاه چراغ فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد.

فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # فوتبال ، عادل فردوسی پور سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق