Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به حملات به پایگاه عین الاسد و فرودگاه اربیل واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا به نقل از سومریه نیوز، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز -چهارشنبه- در واکنش به حملات به پایگاه عین الاسد و فرودگاه اربیل گفت: «نمی‌پذیریم خاک ما و امنیت شهروندان‌مان میدانی برای پاسخ دادن‌ها واکنش‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«یحیی رسول»، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: «بار دیگر دشمنان عراق در گمراهی خود غوطه ور شدند و امنیت و حاکمیت کشور را هدف گرفتند. آن‌ها به واسطه "اقدامات تروریستی جدید" به فرودگاه اربیل و پایگاه عین الاسد وابسته به وزارت دفاع عراق حمله کردند. آن‌ها قبلاً نیز مقرهای دیپلماتیک را که تحت حفاظت دولت هستند، هدف گرفته بودند.»

وی افزود: «دولت عراق در حالی‌که این حملات "مجرمانه" را محکوم می‌کند بر پیگرد ناقضان قانون و برقراری امنیت به منظور برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه تاکید دارد.»

منبع: ایلنا

کد خبر 505761

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نیروهای مسلح عراق عین الاسد فرودگاه اربیل عراق اقدامات تروریستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پایگاه عین الاسد فرودگاه اربیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران