Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار گرت ساوتگیت به تمجید از کودی پرداخته است. 

استیو هالند از تاثیر کانر کودی در تیم ملی انگلیس می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، کانر کودی یکی از مدافعان خوب لیگ برتر انگلیس طی 3 فصل اخیر بوده است. از لحظه ای که کودی با صعود وولورهمپتون به لیگ برتر توانسته در بالاترین سطح فوتبال انگلیس توپ بزند، او تنها یک بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده؛ به عبارتی از 114 بازی آخر وولوز در لیگ برتر انگلیس، کودی در 113بازی به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درخشان این مدافع وسط 28 ساله، باعث شد گرت ساوتگیت وی را همراه با تیم ملی انگلیس به یورو 2020 ببرد. کودی تا کنون فرصت بازی پیدا نکرده اما مربیان او در تیم ملی، از او به شدت راضی هستند. استیور هالند، دستیار گرت ساوتگیت در کادرفنی سه شیرها در مورد کودی گفته است:

بهترین بازیکن تورنمنت تا این لحظه برای من کانر کودی است. او هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده اما در زمین تمرین از تمام توان مایه می گذارد. کانر پیش از بازی ها و در رختکن، جوری صحبت می کند که انگار کاپیتان تیم ملی است؛ به نظرم این فوق خارق العاده به حساب می آید. این مرا یاد جان تری در فصل 2016/17 که ما با چلسی و همراه آنتونیو کونته توانستیم قهرمان شویم می اندازد. طی آن فصل، ما با سیستم 3-4-3 بازی می کردیم، جایی که آزپیلیکوئتا، کیهیل و داوید لوئیز 3 مدافع تیم بودند. همین شد که فرصت بازی کمی به تری می رسید، شاید 6 یا 7 بازی. اما او همیشه در رختکن و زمین تمرین، رهبری تیم را بر عهده داشت و به نظرم تاثیر خیلی زیادی روی موفقیت آن تیم گذاشت. همه این ها در حالی بود که آن فصل، احتمالا سخت ترین فصل دوران بازیگری جان بود چون در حالت طبیعی، او همیشه بازی می کرد. این یعنی همان نگرش فداکارانه ای که در آن منافع تیم را به منافع خودت ترجیح می دهی و انجام دادنش هم اصلا آسان نیست. 

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! عیسی آل کثیر دربی حذفی را از دست داد؟ پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کانر کودی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است