Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:54:53 GMT

قهرمان لیگ بلژیک، مشتری جدید صیادمنش

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۱۲۰۴

قهرمان لیگ بلژیک، مشتری جدید صیادمنش

رسانه های اوکراینی به نقل از یک خبرنگار ترکیه ای، از علاقه باشگاه کلوب بروژ بلژیک به صیادمنش خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، چند رسانه اوکراینی از جمله وب سایت های fanday.net و dynamomania به نقل از یک خبرنگار ترکیه ای، از علاقه باشگاه کلوب بروژ بلژیک به اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک خبر دادند و این احتمال وجود دارد او راهی ژوپیتر لیگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاگیز سابونکو اوغلو روزنامه نگار ترک در توئیتر خود گفت که نماینده باشگاه فنرباغچه ترکیه که صیادمنش تحت قرارداد این باشگاه است، یکی از مدیران تیم خود به نام میرساد ترکان برای مذاکره درباره مهاجم ایرانی خود به بلژیک فرستاده است.


وب سایت اوکراینی در این خصوص نوشته است که صیادمنش 20 ساله به صورت قرضی از باشگاه استانبولی فنرباغچه راهی زوریا شده و در لوهانسک بازی می کند. پیش از این گزارش شده بود که ترک ها به زوریا پیشنهاد داده اند تا این بازیکن را به قیمت سه و نیم میلیون یورو بخرد.

 


قرارداد قرضی صیادمنش تا پایان سال 2021 محاسبه می شود. این بازیکن ایرانی از اکتبر 2020 راهی زوریا شده و درخشش خوبی در این تیم داشته است. فصل گذشته صیادمنش در همه مسابقات 26 بازی برای تیم ویکتور اسکریپنیک انجام داد که در آنها 6 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.


تیم کلوب بلژیک که فصل گذشته با اقتدار قهرمان ژوپیتر لیگ شد، کاوه رضایی را نیز تحت قرارداد خود دارد ولی به نظر می رسد این بازیکن ایرانی که فصل گذشته را به صورت قرضی در شارلوا بازی می کرد، راهی تیم دیگری شود.

 

اوکراین زوریا لوهانسک اف سی بروژ الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوکراین زوریا لوهانسک اف سی بروژ الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد