Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسم‌پور روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت: اعتبارات استانی و ابلاغی امسال خلیل‌آباد بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در قالب ۴۸ برنامه و ۴۶ پروژه از محل تملک داریی استان تعریف شده است.

وی با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی اعتبارات امسال شهرستان افزود: ۸۹ درصد پروژه ها مربوط به بخش مرکزی و ۱۱ درصد مربوط به بخش ششطراز این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه بیشترین اعتبارات مربوط به بخش آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی است، ادامه داد: اعتباراتی از محل تبصره ۱۸۰ قانون برای شهرستان پیش بینی شده که ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید برنامه ریزی‌های لازم را برای جذب این اعتبارات داشته باشند تا بتوان قدمی برای توسعه شهرستان برداشت.

قاسم‌پور افزود: تغییرات و جابجایی اعتبارات از دستگاهی به دستگاه دیگر در این شهرستان صورت نگرفته و  تغییراتی در اعتبارات مصوب اعمال نشده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری خلیل‌آباد در ۲۴۲ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

خلیل‌آباد مرکب از دو بخش مرکزی و ششطراز و چهار دهستان رستاق، حومه، ششطراز و کویر، ۲۷ روستا دارد. دو سوم جمعیت این شهرستان شامل ۳۲ هزار نفر ساکن روستاها هستند.

برچسب‌ها خلیل آباد توسعه روستایی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلیل آباد توسعه روستایی اعتبارات خلیل آباد توسعه روستایی اعتبارات خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد