Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین شیاطین سرخ معتقد است هری مگوایر برای اینکه به رسمیت شناخته شود، باید جام‌هایی را با منچستریونایتد ببرد.

خبرگزاری میزان - نمانیا ویدیچ که خود بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در منچستریونایتد عضویت داشت و با این تیم ۱۵ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، می‌گوید هری مگوایر برای اینکه به رسمیت شناخته شود، باید جام‌هایی را با شیاطین سرخ ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع انگلیسی که در سال ۲۰۱۹ از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست، فصل گذشته با این تیم به نایب‌قهرمانی لیگ برتر و لیگ اروپا رسید.

ویدیچ در یادداشتی برای نشریه انگلیسی «اتلتیک» نوشت: هری مگوایر بااعتماد به نفس به نظر می‌رسد و در تیم ملی انگلیس این مورد بیشتر از منچستریونایتد در مورد او دیده می‌شود. هری مدافعی است که همچنان در حال پیشرفت است، اما اگر او می‌خواهد در بالاترین سطح به رسمیت شناخته شود، باید جام‌های قهرمانی ببرد. وقتی مگوایر را می‌بینم، مدافعی را می‌بینم که در هر موردی خوب است و به او نمره ۸ از ۱۰ را می‌دهم.

در ادامه یادداشت مدافع پیشین منچستریونایتد آمده است: مگوایر در کار با توپ خوی نیست یا برای مثال به اندازه ریو فردیناند سریع نیست و نمی‌تواند آنطوری که من تکل و ضربه سر می‌زدم، بزند، اما او در کل بازیکن باکیفیتی است. هری به اندازه کافی سریع و قدرتمند است و در زمین جای‌گیری‌اش خوب است.

بیشتر بخوانید: دخه‌آ در منچستریونایتد می‌ماند و می‌جنگد

انتهای پیام/

برچسب ها: هری مگوایر منچستریونایتد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد هری مگوایر منچستریونایتد رسمیت شناخته شود هری مگوایر باید جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علی آبادی در حاشیه همایش ایران و چین همزمان با ششمین همایش توانمندی‌های ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت‌هایی در ایران وجود دارد که در سایر کشور‌ها وجود ندارد.

وزیر صمت افزود: آن چیزی که از شواهد مشخص است توسعه روابط چینی‌ها و ایرانی‌ها است، این مسیر از گذشته وجود داشته و آن را نه تنها با چین بلکه با بقیه کشور‌ها ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بازار چین بسیار بزرگ است، گفت: ایران نیز کشور بزرگی است توانمندی صادراتی ایران در همه حوزه‌ها در این نمایشگاه نشان داده شده دلیل ندارد که همه نیاز‌ها را خود تامین کنیم و گاهی مقرون به صرفه نیست.

علی آبادی افزود: باید از ظرفیت یکدیگر استفاده کنیم و ظرفیت‌هایی در ایران هست که در چین نیست.ایران به روی هیچ کشوری بسته نیست و توسعه تجاری را با بقیه کشور‌های دنیا دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران در گذشته تک محصولی بوده است، گفت: به این سمت حرکت می‌کنیم که علاوه بر حوزه انرژی که اقتدار کشور است در سایر حوزه‌ها نیز فعال باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان داریم و هماهنگی برای تولید محصولات انجام می‌دهیم. اکنون ظرفیت‌ها شناخته شده است باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم. حوزه‌های اقتصادی کشور تنها محدود به حوزه انرژی نیست بلکه در حوزه معدن و سایر حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های خوبی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند