Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:25:41 GMT

کشف 865 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۱۸۵۹

کشف 865 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در سراسر استان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری حراست اداره برق استان  با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی پلیسی از اول تیر ماه تا کنون ۸۶۵ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز را کشف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح سراسری جمع‌آوری دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز خبر داد و گفت: در ۱۰ روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری اداره برق استان ۸۶۵ دستگاه ماینر به ارزش بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۱۶ متهم دستگیر شد که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش یادآورشد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای برخورد با مفاسد و مخلان نظام اقتصادی کشور تشکیل شده و در مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه از هموطنان در خواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان ارز کشف پلیس فرمانده انتظامی استان زنجان سردار رحیم جهانبخش غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان