Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس آزادبخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند باتاکید براینکه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم محسوب می‌شود، بیان کرد با متولیان برگزاری جشن افتتاحیه بام نهاوند به دلیل  رعایت نکردن  نکات  بهداشتی برخورد قانونی می‌کنیم.

او افزود: ما مکلف به اجرای قانون هستیم و مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا جزو قوانین بوده و لازم الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد بخت ابراز داشت: در قانون مجازات اسلامی صراحتاً تهدید علیه بهداشت عمومی جرم تلقی شده است و از آن جایی که کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند معتقدند هرگونه اجتماعی، بدون رعایت نکات بهداشتی تهدید علیه جان مردم است، با توجه به مراسم افتتاحیه بام نهاوند که با حضور جمعیت زیادی از مردم بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد این اقدام یک جرم محسوب می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: یک روز پس از برگزاری مراسم جشن افتتاحیه بام نهاوند با توجه به گزارش شبکه بهداشت و درمان و گزارشات مردمی پس از دریافت استعلام از مراجع مربوطه علیه متولیان برگزاری مراسم افتتاحیه بام نهاوند به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی اعلام جرم شد و پس از تشکیل پرونده موضوع در مراجع قضایی در حال بررسی است.

او با اشاره به اینکه در برخورد با تخلف‌ها هیچ گونه تعارف و ملاحظه‌ای وجود ندارد، گفت: امیدواریم مردم و مسئولین ضمن احترام به قوانین و مقررات در راستای حفظ سلامتی جامعه، در کنترل این بیماری، همکاری کنند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری نهاوند برخورد قانونی تهدید علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه