Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس صوفی شهر دار همدان گفت: سایت موزه میدان امام (ره) نخستین سایت موزه ایران است و به جهت اینکه در همین محل آثار باستانی به دست آمده، یکی از کم‌نظیرترین فضا‌ها در جهان به شمار می‌آید و کار ساخت آن مردادماه تمام می‌شود و برای تجهیز موزه به میراث‌فرهنگی واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صوفی با بیان اینکه تاکنون این طرح بین ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت کاری داشته است، بیان کرد: طرح سایت موزه میدان امام (ره) جزء طرح‌های شهر همدان است که زمان طولانی برای ساخت آن صرف شده و تابستان ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.
شهر دار همدان اظهار داشت: هم اکنون پیمانکار طرح در محل حضور داشته و فعال است و امیدواریم با توجه به پیشرفت قابل‌توجه در این طرح شاهد بهره برداری از آن در مردادماه ۱۴۰۰ باشیم.

صوفی میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سایت موزه را ۷ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد:با در نظر گرفتن تعدیل‌های احتمالی به ۱۰ میلیارد می‌رسد همچنین در این طرح ۳ دستگاه میراث‌فرهنگی، شهرداری و راه و شهرسازی دخیل بودند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان سایت موزه سایت موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد