Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی عراق قدرت تیم ملی کشورمان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی را نادیده گرفت.

 

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با تیم های عراق، کره جنوبی، سوریه، امارات و لبنان رقیب شد.

در همین رابطه صفا هادی هافبک تیم ملی عراق با حضور در برنامه ای در تلویزیون درباره گروه شان، گفت:

به نظرم در گروه متوازن و آسان تری قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می توانیم به جام جهانی 2022 صعود کنیم و تنها رقیب اصلی ما کره جنوبی است و بقیه رقبا را می توانیم شکست دهیم.

عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی نیز همگروه ایران بود و در این مرحله در بازی رفت یوزها با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند ولی در بازی برگشت موفق شدند با نتیجه یک بر صفر این رقیب سنتی را شکست دهند.

اولین دیدار شاگردان اسکوچیچ در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی در تاریخ 11 شهریور مقابل تیم ملی سوریه است.

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! عیسی آل کثیر دربی حذفی را از دست داد؟ پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند

 در جریان نشست علنی صبح روز گذشته یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، نقد علی و حمیدرضا حاجی بابایی مشاهده می‌کنید.

گفتنی است کمتر از یک ماه دیگر، مجلس دوازدهم تشکیل خواهد شد و محمد باقر قالیباف و حمیدرضا حاجی‌بابایی از جمله کاندیداهایی هستند که برای نشستن بر روی کرسی ریاست با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع:‌خبرآنلاین

tags # محمد باقر قالیباف سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه