Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نعیمه نظام‌دوست بازیگر سریال‌های «نون. خ»، «همسایگان»، «شب عید»، «چاردیواری»، «محله گل و بلبل ۲ و ۳» و فیلم‌های سینمایی «آپاچی»، «هزارپا» و «افسونگر» و «چراغ قرمز» در خصوص آخرین فعالیت خود عنوان کرد: به تازگی در سریال «زن زندگی، مرد زندگی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی رضا جودی بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام دوست ادامه داد: ژانر این سریال، اجتماعی با موقعیت‌های خیلی کم کمدی است و موضوع آن درباره یک خانواده چند نفره است که من در این سریال نقش عروس خانواده را بر عهده داشتم و سروش جمشیدی نقش همسر من را ایفا کرد. شهین تسلیمی و محمود جعفری نقش پدر و مادر را بازی کردند. خاطره حاتمی، میثم رادفر، فرزانه سهیلی و صبرا گرگین پور از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بیشتربخوانید

رضا فیاضی: اگر در شرایط کرونایی مقابل دوربین می‌رویم از روی ناچاری است

این بازیگر افزود: بازی ام در بخش اول این سریال به پایان رسیده که به مدت ۲ ماه طول کشید و بخش دوم این سریال در حال ساخت است. البته من در آن بازی نمی‌کنم.

بازیگر سریال «نون. خ» درباره تاثیر وضعیت کرونا در شرایط کاری خود گفت: بدون شک کرونا در شرایط کاری ام تاثیرگذار بوده است. چون از پارسال یعنی در اوج کرونا مشغول بازی بودم و ایام سختی را سپری کردم، ولی این ویروس مانع فعالیت من نشد و حتی با وجود اینکه در ایام کرونا سر صحنه مشغول بازی بودم، ولی خوشبختانه هنوز به این ویروس مبتلا نشدم و امیدوارم به زودی بتوانم واکسن بزنم.

در این مسیر سخت کرونایی هنرمندان زیادی را از دست دادیم/اگر واکسیناسیون زودتر صورت می‌گرفت هنرمندان از دست رفته در جمع ما بودند/تن‌ها حرفم این است که هنرمندان حاضر در صحنه واکسینه شوند تا این ویروس را انتقال ندهند

او افزود: حتی در ایام کرونا برای بازی در نقش‌های مختلف پیشنهاد داشتم، ولی، چون ۸ ماه مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بچه محل» بودم فرصت نداشتم پیشنهاد‌ها را بپذیرم.

نظام دوست در پاسخ به این سوال که حجم تولیدات سینما و تلویزیون در سال جاری چقدر تحت تاثیر کرونا قرار می‌گیرند عنوان کرد: به نظرم اگر روند واکسیناسیون در کشور جدی‌تر پیش برود و سرعت یابد وضعیت بهتر از پارسال خواهد شد و تولیدات افزایش پیدا می‌کند.

بازیگر سریال «چاردیواری» ضمن آرزوی سلامتی برای مردم با اشاره به اینکه بازیگران باید در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند گفت: بازیگران در شرایط کرونایی تنها قشری هستند که نمی‌توانند جلوی دوربین از ماسک استفاده کنند و مجبور هستند در این شرایط سخت بازی کنند و کاری هم از دست آن‌ها ساخته نیست.

وی ادامه داد: مردم این حق را به بازیگران بدهند که حداقل برای مرگ آن‌ها گریه نکنند و بدانند با شرایط سخت و خاصی مواجه هستند و حق اولویت در واکسیناسیون را دارند.

نظام دوست افزود: عده‌ای از بازیگران مانند سپند امیر سلیمانی و ... سر صحنه فیلمبرداری به کرونا مبتلا شدند. جامعه هنری به دلیل کرونا هنرمندان ارزشمندی را از دست داده است و هنوز مشخص نیست تا کی باید به خاطر این ویروس هنرمندان کشور را از دست بدهیم.

این بازیگر در پایان گفت: امیدوارم روند واکسیناسیون در کشور برای همه مردم به سرعت انجام شود که دیگر شاهد اتفاقات تلخ ناشی از ویروس کرونا نباشیم. در واقع این حق مسلم مردم کشور است که واکسن بزنند و در جهانی آزاد و عاری از ویروس کرونا نفس بکشند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بازیگر سینما و تلویزیون نظام دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صهبا شرافتی بازیگر «نون خ» در گفتگوی اخیرش از علاقه اش به زبان کره ای می گوید و به درخواست مجری سکانس مشهوری از ترانه علیدوستی را به زبان کره‌ای، بازسازی می کند.

کد خبر 847494 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس