Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این میزان سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی۳۳۴ واحد تولیدی و صنعتی انجام شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با وارد شدن این واحدهای تولیدی صنعتی به مدار تولید برای ۶ هزار و ۲۳۶ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همچنین طی ۲ ماهه نخست امسال ۲۸ فقره پروانه بهره‌برداری ایجادی و توسعه برای واحدهای صنعتی در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی اظهار داشت: برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از این واحدها نیز بیش از یک هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

وی تاکید کرد: با وارد شدن این واحدهای صنعتی تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۴۱ نفر مهیا شده است.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۲ هزار و ۴۱ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۷۴ هزار و ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و پایدار برای ۵۸ هزار و ۲۶۵ نفر در آرذبایجان‌غربی مشغول به فعالیت می‌باشند.

۳۰۹ طرح صنعتی نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصدی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال در دست اجرا می باشد که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۸ هزار و ۳۳۸ نفر فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید آذربایجان غربی ایرنا جهش تولید ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید آذربایجان غربی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید آذربایجان غربی ایرنا جهش تولید ارومیه سرمایه گذاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی