Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامحسین کرمی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته دستگاه پیشرفته و مدرن لاپراسکوپی برای بهره‌برداری در بیمارستان زینبیه(س) خورموج خریداری شده و در هفته‌های آینده نصب و راه اندازی می‌شود.

وی از تلاش‌ها و خدمات جهاد گونه کادر بهداشت و درمان کشور و استان بوشهر و به ویژه شهرستان‌های دشتی و تنگستان در ۱۶ ماه گذشته برای پیش‌گیری، مقابله و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر نماینده  مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن مسائل و مشکلات حوزه سلامت در استان بوشهر و شهرستان دشتی ستودنی و قابل تقدیراست.

پرویز احمدی افزود: مدافعان سلامت در مناطق مختلف شهرستان دشتی تمام توان و ظرفیت خود را برای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا بکاربسته‌اند و برنامه‌های پیش‌گیرانه متعددی از ابتدای شیوع این ویروس انجام گرفته و هم اکنون شاهد اجرای فاز دوم واکسیناسیون کووید-۱۹ در شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های خیرساز بیمارستان منطقه‌ای کاکی، مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) زیارت ساحلی  و آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهید فاریابی شُنبه از پروژه‌های مهم حوزه سلامت شهرستان دشتی است که از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده و نقش مهم و تاثیرگذاری در ارتقای سطح سلامت و برطرف کردن مشکلات بهداشتی درمانی مردم این مناطق ایفا می‌کنند.

احمدی اضافه کرد: عملیات اجرایی پایگاه اورژانس ۱۱۵ گلستان ساحلی دشتی نیز پایان یافته و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر علی بهنام مجرد رئیس بیمارستان زینبیه خورموج گفت: نصب دستگاه اکسیژن ساز در این بیمارستان نقشی مهم و اساسی در بهبود کیفیت خدمات درمانی به بیماران داشته است.

در این نشست سرعت بخشی عملیات اجرایی پروژهای دردست  احداث بیمارستان زینبیه(س)، رفع موانع جذب نیروی انسانی مورد نیاز مراکز خدمات جامع سلامت، مسائل مربوط به عواید ناشی از تعیین بیمارستان زینبیه(س) بعنوان بیمارستان معین نفت، تامین تجهیزات لازم برای مراکز خدمات جامع سلامت، راهکار پرداخت بدهی‌های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان زینبیه(س) بویژه به شرکت‌های دارویی، رفع مشکلات پزشکان متخصص و فراهم کردن تمهیدات لازم برای افزایش ماندگاری متخصصان در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر شهرستان دشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر شهرستان دشتی مجلس شورای اسلامی بوشهر شهرستان دشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان زینبیه س خدمات جامع سلامت بهداشت و درمان شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن