Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیلات بسیج پیشگام تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهدمقدس، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مرحله دیگری از رزمایش مواسات در مشهد اظهار داشت: بسیج نقش و جایگاهی اثرگذار در جریان کرونا داشته و مقام معظم رهبری نیز نسبت به این مسئله اذعان فرموده و بسیجیان را مورد تفقد قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شبکه بسیجیان نقش بارزی در طرح کمک مومنانه ایفا کردند و در جریان مقابله با ویروس کرونا اثرگذاری بالایی داشتند.

سردار سلیمانی افزود: امروز یکی از مهمترین وظایفی که برعهده ماست فراهم سازی زمینه برای پیاده سازی جزء به جزء بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان و اندیشمندان و صاحبنظران باید در این زمینه پای کار بیایند و زمینه را برای تبیین هرچه بهتر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای توده‌های مردم فراهم کنند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت: مواسات و کمک‌های مؤمنانه در دهه کرامت افزایش پیدا کندتداوم رزمایش مواسات در استان مازندران؛ 70 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شدتداوم مواسات در خراسان رضوی؛50 هزار بسته معیشتی جدید توزیع شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: الگوی مردم‌سالاری اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید به درستی تبیین و محقق شود زیرا در این مرحله به دلیل مانع‌ها تعلل صورت گرفته است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: تحقق دولت اسلامی یکی از مهمترین منویاتی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و تنها در این صورت است که زمینه برای پیاده سازی مردم سالاری اسلامی به صورت کامل محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیلات بسیج در زمینه محقق کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیشگام است. رکن اصلی حرکت‌های بسیج، مردم محور است و نمونه‌های زیبایی از آن را در جریان نهضت مواسات شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید