Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با بیان اینکه علیه متولیان برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه گردشگری «بام نهاوند» اعلام جرم شده است گفت: به دلیل تهدید سلامت مردم با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

 به گزارش ایرنا، «عباس آزادبخت» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارش شبکه بهداشت و درمان و گزارشات مردمی، پس از دریافت استعلام از مراجع مرتبط علیه متولیان برگزاری مراسم افتتاحیه بام نهاوند به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی اعلام جرم شد و پس از تشکیل پرونده موضوع در مراجع قضایی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در قانون مجازات اسلامی به صراحت تهدید علیه بهداشت عمومی جرم تلقی شده و مصوبات ستاد ملی استانی و شهرستانی کرونا جزو قوانین بوده و لازم‌الاجرا است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: از آن جایی که کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند معتقدند هرگونه اجتماعی، بدون رعایت پروتکل‌ها تهدید علیه جان مردم است، با توجه به مراسم افتتاحیه بام نهاوند که با حضور جمعیت زیادی از مردم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد این اقدام یک جرم محسوب می‌شود.

آزادبخت با تاکید بر اینکه در برخورد با تخلف‌ها هیچ‌گونه تعارف و ملاحظه‌ای وجود ندارد خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم و مسئولان ضمن احترام به قوانین و مقررات در راستای حفظ سلامتی جامعه، در کنترل این بیماری همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، پروژه بام نهاوند به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های گردشگری این شهرستان است که طی دو سال گذشته با صرف ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در وسعت ۱۲۰ هکتار احداث شده و به تازگی افتتاح شد. 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه