Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:24:24 GMT

شهرداری بندرعباس فصل را با عنوان نهمی به پایان برد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۴۱۹۳

شهرداری بندرعباس فصل را با عنوان نهمی به پایان برد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم شهرداری بندرعباس با این سه امتیاز ۳۲ امتیازی شد و بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به تیم محتشم تبریز با عنوان نهمی فصل را به پایان برد. 
در سایر دیدارهای این هفته مس نوین کرمان میزبان آولان کامیاران بود که این دیدار ۲ بر صفر به سود مس نوین کرمان به پایان رسید و تیم آولان کامیاران با ۲۶ امتیاز راهی لیگ دسته سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امید گناوه در خانه با ویستا توربین تهران بازی کرد که این بازی ۲ بر یک به سود ویستا توربین به پایان رسید و این تیم با ۴۷ امتیاز به پلی آف راه یافت. 
شهرداری همدان که این هفته مهمان تیم علم و ادب تبریز بود موفق شد یک امتیاز از این تیم بگیرد و با ۴۸ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه اول به لیگ دسته اول صعود کرد.
بازی علم و ادب تبریز با شهرداری همدان بدون گل به پایان رسید و اسپاد تهران هم که میزبان تیم محتشم تبریز بود، این دیدار پنج بر صفر  به سود محتشم تبریز به پایان رسید. 
نفت و گاز گچساران از فولاد نوین اهواز میزبانی کرد که این بازی بدون گل تمام شد و تیم نفت و گاز گچساران با ۲۰ امتیاز راهی لیگ دسته سوم شد. 
ملی حفاری اهواز در خانه با ایرانجوان بوشهر بازی کرد که این بازی ۲ بر یک به سود ملی حفاری اهواز به پایان رسید. 
در پایان این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه اول تیم شهرداری همدان با ۴۸  امتیاز صدرنشین شد و مستقیم راهی لیگ دسته اول شد. تیم ویستا توربین با ۴۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و راهی پلی آف شد و مس نوین کرمان نیز با ۴۴ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. 
علم وادب تبریز با ۴۲ امتیاز ، سپید رود رشت با ۳۷ امتیاز،  اسپاد تهران با ۳۳ امتیاز، ایرانجوان بوشهر با ۳۳  بر حسب تفاضل گل به ترتیب جایگاه چهارم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.
 محتشم تبریز و  شهرداری بندرعباس ۳۲ امتیاز کسب کردند و به خاطر تفاضل گل هشتم و نهم شدند.
 امید گناوه و فولاد نوین اهواز ۳۰ امتیاز به دست آوردند و مکان ها دهم و یازدهم را به دست آوردند. 
ملی حفاری اهواز با ۲۹ امتیاز در جای دوازدهم قرار گرفت و از سقوط به لیگ دسته سوم نجات یافت. 

تیم های آولان کامیاران با ۲۶ امتیاز و نفت و گاز گچساران با ۲۰ امتیاز در مکان های سیزدهم و چهاردهم ایستادند و به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری بندرعباس هرمزگان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری بندرعباس هرمزگان فوتبال شهرداری بندرعباس هرمزگان لیگ برتر فوتبال شهرداری بندرعباس پایان رسید لیگ دسته سوم محتشم تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت قم که گروه دوم مرحله نهايي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور حضور دارد، فردا در ديداري از هفته چهارم اين مرحله به مصاف تيم رعد پدافند هوایی اصفهان خواهد رفت.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.   نماینده فوتسال قم در دور رفت این رقابت‌ها در دو بازی خارج از خانه برابر رعدپدافند هوایی و فولاد هرمزگان شکست خورد و پاس تهران را در خارج از خانه شکست داد.   دلسوختگان در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده سوم جدول چهار تیمی گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است و برای زنده ماندن امید به صعود، در بازی فردا محکوم به پیروزی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند