Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما طی سه دوره خاص با ابتلائات الهی سنجیده شد؛ دوران مبارزات انقلابی، دوران دفاع مقدس و دوران تحریم‌های سختگیرانه ایالات متحده اما مقاومت مردم، ریشه پیروزی بر همه این مشکلات بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی در آیین رونمایی از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا(ع) و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی که پیش از ظهر امروز به میزبانی فرهنگسرای نصرت مشهد برگزار شد، گفت: بدون شک توفیقات محرومیت‌زدایی بسیجیان که در آستانه ماه مبارک ذی‌الحجه حاصل شده است، بدون حمایت‌های پدرانه آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده قرارگاه مواسات میسر نبود و تداوم این سنت‌های حسنه، مأجور به پاداش الهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انسان‌ها در مواجه با سختی‌ها محک زده می‌شوند، افزود: ملت ما طی سه دوره خاص با ابتلائات الهی سنجیده شد؛ نخست دوران مبارزات انقلابی، دوم دوران دفاع مقدس و سوم در دوران تحریم‌های سختگیرانه ایالات متحده اما مقاومت مردم، ریشه پیروزی بر همه این مشکلات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جامعه‌شناسان و کارشناسان سیاسی اذعان دارند که بهم پیوستگی و انسجام ملی مردم ما در سایه هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب باعث شده تا این نظام به الگوی کارآمدی برای ملت‌های منطقه تبدیل شود و به همه جهانیان ثابت کند که اگر ملت‌ها به معنویات پایبند باشند، توطئه هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های پوشالی جهان توان بازداشتن آن‌ها را ندارد.

سلیمانی ادامه داد: حماسه ۲۸ خرداد و مشارکت فراگیر مردم باوجود لجن پراکنی رسانه‌های معاند نشان‌دهنده یک آینده درخشان در پیش روی این نظام است و امیدواریم که بتوانیم اعتماد مردم را به عنوان یک ودیعه ماندگار، به درستی پاسداری کنیم.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

کد خبر 6090442

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی