Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عدالتخواه روز پنجشنبه در نشست یک روزه روسای دادگستری ها و دادستان های استان همدان یادآوری کرد: با وجود شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، برخی ناهماهنگی های اجرایی و فضاسازی ها و تبلیغات گسترده و پر دسیسه دشمنان انقلاب برای اخلال در روند انتخابات ایران، شاهد حضور با بصیرت مردم پای صندوق های رای بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پیام این انتخاب مبارک بیانگر حجم بالای اطمینان و اعتماد اقشار مختلف مردم به عملکرد دستگاه قضایی کشور و کارنامه مثبت این قوه است. 

رییس کل دادگستری استان همدان اظهار داشت: حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس جدید قوه قضائیه مدیری با تقوا، بابصیرت و معرفت توام با ولایت مداری و قانون محوری است و بسیاری از توفیقات فعلی دستگاه قضا، نتیجه خدمات ارزشمند و مدیریت جهادی ای شخصیت است.

عدالتخواه اضافه کرد: با آغاز به کار دولت جهادی و انقلابی، مبارزه بی امان با گلوگاه های فساد و توجه به حقوق عامه و حوزه اقتصاد مقاومتی، بار تکلیف مجموعه قضایی در این موارد سبکتر می شود و فرصت پرداختن قوه قضائیه به ماموریت های قانونی و شرعی خود در امور اولویت دار دیگر فراهم می شود.

به گزارش ایرنا ، نشست یک روزه روسای دادگستری و دادستان های شهرستان های حوزه قضائی استان همدان با هدف بررسی موضوعات قضائی استان برگزار شد و در این نشست محورهای اولویت دار و سیاست های قضایی رئیس جدید قوه قضائیه تبیین و بررسی شد و در راستای تحقق هر یک از اهداف ترسیمی راهکارهای مختلف مورد بحث، رایزنی و طرح برنامه قرار گرفت.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی همدان دادگستری کل استان همدان حقوق عمومی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی همدان دادگستری کل استان همدان سید ابراهیم رییسی همدان دادگستری کل استان همدان حقوق عمومی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اولین و بزرگترین مولفه در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سیستان و بلوچستان بحث امنیت است.

حجت الاسلام علی موحدی‌راد در شورای قضایی استان اظهار کرد: زمانی که برای آئین معارفه به سیستان‌وبلوچستان رسیدم مردم این استان با چهره‌های بشاش و مصمم و با آغوش گرم به استقبال بنده آمدند، انصافا احساس کردم به وطنم برگشته‌ام، با توجه به اینکه مردم هر استانی می‌خواهند مدیری که منصوب می‌شود از خودشان باشد بنده نیز سعی می‌کنم به صورت مضاعف و بیش از یک هموطن در این استان کار و تلاش کنم چرا که مردم صبور، فهیم، ولایتمدار، قانع و بصیر استان شایسته خدمات بیشتری هستند.

وی بیان کرد: اولین و بزرگترین مولفه در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سیستان و بلوچستان بحث امنیت است.

حجت الاسلام موحدی راد خاطرنشان کرد: کسی که از ترور و تروریست حمایت می‌کند و حاضر نیست یکسری از اقدامات را محکوم کنند به دروغ و کذب نام بلوچ را می‌آورند. اگر عزت مردم بلوچ و سیستانی را بخواهند قطعا این اقدامات را محکوم و در برابر آن سکوت نمی‌کنند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در دستگاه قضا همراه و همدل با همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی دست به دست هم می‌دهیم و هر کس که قصد تعرض به امنیت این استان را دارد به شدت با آن برخورد می‌کنیم.

وی گفت: برخی از افراد از یکسری موضوعاتی که در استان اتفاق می‌افتد در برخی از مناطق حمایت می‌کنند این نظام، نظام صبور و مقتدری است باید از روزی ترسید که آن روی سکه را به شما نشان دهند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: اسرائیل و آمریکا عملیات خود را مخفیانه، آرام و بی سر و صدا انجام می‌دهند که بعد صدای آن به گوش دیگران می‌رسد اما بعد از واقعه کنسولگری ایران، از رهبر معظم انقلاب گرفته تا سایر رده‌های نظامی و انتظامی همه مردم اعلام کردند این اقدام را بی جواب نمی‌گذارند.

وی تصریح کرد: اسرائیل، آمریکا، فرانسه، انگلیس، دولت های غربی و اروپایی با همکاری بعضی از کشورهای عربی دست به دست هم دادند که اجازه ندهند حریم هوایی و زمینی فلسطین که به دست رژیم غاصب افتاده مورد هجمه و حمله قرار گیرد.

حجت الاسلام موحدی راد بیان کرد: در گذشته اگر آمریکا می‌گفت ناو جنگی خود را می‌خواهد به حرکت در بیاورد در بعضی از کشورها دولتی‌هایشان و رئیس جمهورها عوض می‌شدند اما ایران رژیم غاصب صهیونستی را تنبیه کرد و هدف ایران تخریب و یا کشته شدن افراد نبوده بلکه می‌خواستیم به دشمنان بفهمانیم صبر و شکیبایی این نظام حد و حدودی دارد. همچنین می‌خواستیم به دشمنان بفهمانیم این لایه های شما در قبال هوشمندی و اقتدار سربازان پر افتخار این نظام چیزی نیست.

به گزارش ایسنا- به نقل دادگستری استان، موحدی راد تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتداری که دارد، همه دنیا را مات و مبهوت اقتدار خود کرد که می‌تواند در مقابل خود فروخته‌ها کوتاه نیاید اما این صبر از سر تعقل و هوشمندی است که شاید افراد غفلت زده به آغوش نظام برگردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است