Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون مصرف کنندگان یک دهم قیمت تمام شده برق را می پردازند، گفت: این موضوع لزوم سرمایه گذاری برای توسعه شبکه و ظرفیت تولید را دوچندان می کند.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام ،هادی شیرخانی در دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: خاموشی هایی که در کشور و استان رخ می دهد، بر خلاف میل ما و به دلیل مشکلات و کمبودهاست که در راستا لازم می دانم که از مردم استان عذرخواهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران لازم است در خصوص قطعی برق نظارت کارشناسی ارائه دهند و مردم همه باید بدانند که قطعی برق به دلیل کمبود بارش ها و نزولات جوی، افزایش دما و سایر مشکلات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام تصریح کرد: همکاران صنعت برق و در بخش توزیع کمترین قصوری از بابت خاموشی ها ندارند و خاموشی هایی که در کشور و استان تجربه می شود، بر خلاف میل ماست.

شیرخانی بیان داشت: همه مردم می دانند که صنعت برق کشور یک زنجیره سه حلقه ای است که حلقه اول آن تولید، حلقه دوم انتقال و فوق توزیع و حلقه آخر به نام توزیع است، باید برقی به دست ما برسد که بتوانیم آن را عادلانه توزیع کنیم که متاسفانه بنابر دلایلی این وضعیت پیش آمده و ناچار به تنظیم زمانبندی مقطعی برق در استان و کشور هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر قیمت تمام شده یک کیلووات برق 15 هزار ریال است، اما آنرا به ارزش یک هزار و 500 ریال به مردم تحویل می دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام اضافه کرد: 90 درصد این قیمت به چه صورت باید جبران شود که نتیجه آن است که ما نتوانستیم بخش تولید را سرمایه گذاری کنیم و بتوانیم به نیازها پاسخ دهیم.

شیرخانی یادآور شد: شرکت برق خصوصی بوده و بر اساس اساسنامه باید به مجمع پاسخگو باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از افزایش ۲۵ درصدی مصرف ای‌تی‌کی(سوخت مخصوص هواپیما) در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه سالجاری بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار لیتر ای‌تی‌کی به ناوگان هواپیمایی منطقه اختصاص یافت.

وی تعداد پروازهای انجام شده طی بازه زمانی یاده شده را ۱۹۰ پرواز عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد پروازهای انجام شده در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳۸ درصدی را در تعداد پروازها شاهد بوده‌ایم.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به منطقه در سالجاری، خاطرنشان کرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی مقصد گردشگری مردم بومی و سایر گردشگران کشور در ایام مختلف سال است.

وی به آمادگی کامل این شرکت جهت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: رضایت‌مندی مردم و مقامات محلی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نشان‌دهنده تلاش‌ همکاران ما در این ایام است که با به کارگیری تمام توان در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟