Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:03:26 GMT

نذر آب گیلانیان برای استان‌های جنوبی کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۶۳۸۲

نذر آب گیلانیان برای استان‌های جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طرح کشوری «نذر آب ۴» در ۱۵ شهرستان استان‌های جنوب شرقی کشور با هدف تأمین آب پایدار برگزار می‌شود، هشت شهرستان در سیستان و بلوچستان، سه شهرستان خراسان جنوبی، دو شهرستان هرمزگان و دو شهرستان در جنوب کرمان در این طرح از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

همچنین استان گیلان طرح مذکور را در شهرستان فهرج استان کرمان با همکاری جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان استان معین اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویل بسته‌های بهداشتی، اعزام تیم‌های تخصصی و پزشکی، توزیع بسته‌های مواد غذایی و آب رسانی از جمله اقدامات این طرح است.

در سه سال اجرای این طرح اقداماتی نظیر ارسال و تجهیز تانکر آب، توزیع آب معدنی، توزیع اقلام دارویی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی، انجام شد.

 

خیرین و مردم گرانقدر استان گیلان می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ و شماره شبا IR۱۸۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ خیرین گیلان، نسبت به اهدای کمک‌های نقدی خود اقدام کرده و کمک‌های غیرنقدی خود شامل، بسته‌های معیشتی و بهداشتی، لوازم تحریر، دستگاه کلرزن، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان تحویل دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت گیلان آب سیستان و بلوچستان نذر آب ۴ بی آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین