Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی درگذشت احمد جبرئیل ملقب به ابو جهاد، فرمانده و موسس و دبیر کل  جبهه مردمی خلق آزادی فلسطین را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت احمد جبرئیل ملقب به ابو جهاد، فرمانده و موسس و دبیر کل  جبهه مردمی خلق آزادی فلسطین موجب تألم و تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان مبارزی شجاع و مجاهدی نستوه که حقیقتا معتقد به جنگ مسلحانه و تجهیز گروههای مقاومت در برابر نظام سلطه و غده سرطانی بشریت بودند که سالها عمر مجاهد گون خود را با تلاش و مبارزه و فرماندهی عملیات های موفقیت آمیز و مصمم بر تحقق آرمان والای قدس شریف صرف کرد و اقداماتی  ماندگار و گام های استوار در جریان پیروزی مبارزان فلسطینی با تحقیر و شکست هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی در سرزمین اشغالی برداشت. 

در ادامه این پیام آمده است: کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بعد از گرامیداشت یاد و خاطر مجاهدان فی سبیل الله عرصه ی جهاد و مقاومت،  درگذشت این شخصیت مبارز و مجاهد را به  ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت و گروه های مبارز فلسطینی را مجددا تسلیت گفته و از درگاه خدای سبحان  برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان راه مقاومت، مسئلت نموده و رجای واثق دارد حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین، تقویت جریان مقاومت، استحکام در مواضع قدس شریف و  تجهیز کامل مبارزان فلسطینی ذیل عنایات حضرت حق زمینه ساز آزادی این خطه مقدس از جنگال شوم ایادی و استکبار جهانی خواهد بود. 

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران ایرنا فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران ایرنا فلسطین انقلاب اسلامی ایران ایرنا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند