Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نهمین سی‌تی‌اسکن لرستان برای بروجرد گرفته خواهد شد.

محمدرضا نیکبخت در مراسم افتتاح دفتر هیات مدیره موسسه خیریه محکم (جراحی ناهنجاری‌های کودکان) که امروز ۱۷ تیرماه در سالن فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای توسعه و تجهیزات بهداشت و درمان بروجرد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تجهیزات مرکز غربالگری سرطان بروجرد کامل شده و به‌زودی با حضور وزیر بهداشت افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: بخش ICU بیمارستان چمران بروجرد راه‌اندازی شده و ظرفیت بخش ICU بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی نیز افزایش داده شده است.

نیکبخت اضافه کرد: هشت سی‌تی‌اسکن برای شهرهای که فاقد این دستگاه بودند، گرفته شده است تا مردم بتوانند با نرخ دولتی از امکانات بهداشتی استفاده کنند.

وی بیان کرد: تاکنون دو دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بروجرد گرفته شده که نهمین دستگاه سی‌تی‌اسکن استان و سومین دستگاه بروجرد در سال ۱۴۰۰ در شهرستان نصب خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بروجرد به آنژیو و سی تی آنژیو نیاز دارد که اقدامات لازم در این زمینه انجام شده تا مردم با نرخ دولتی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

نیکبخت اظهار کرد: در راستای مقابله با کرونا هزینه‌های زیادی در لرستان صورت گرفته است به‌طوری‌که فقط برای آمپول رمدسیویر ۱۴۶ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم‌آباد چهار سال پیش با اعتبار ۱۶۸ میلیارد تومان قرار بود که تکمیل شود ولی متأسفانه با عدم تخصیص اعتبار سبب شد تا این‌که پارسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با وجود تورم امسال برای تکمیل ۵۴۷ میلیارد تومان برآورد جدیدش است که بانک ملی ۲۷۳ میلیارد اعتبار داده که با این اعتبار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

نیکبخت بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان این آمادگی را دارد که اگر خیرین برای توسعه بهداشت و درمان لرستان ۵۰ درصد هزینه کنند، دانشگاه نیز ۵۰ درصد دیگر را اختصاص دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خيرين سلامت سرطان فرمانداری بروجرد بیمارستان آیت الله بروجردی ره ای سی یو رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در گام دوم انقلاب که پیشروی آن جوانان هستند، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (۱۲ اردیبهشت‌ ماه) در جمع معلمان نمونه بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین ضروری‌ترین برنامه‌ بوده و معلمان باید در این راستا وقت بگذارند، جهاد تبیین یک فریضه قطعی است که باید انجام شود.

وی بیان کرد: امروز معلمان انقلابی می‌توانند با بیان دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌ها در حوزه جهاد تبیین به رسالت خود عمل کنند.

حسنوند گفت: ناحیه مقاومت بسیج در بروجرد با تشکیل ۶۲۵ گروه حلقه‌های صالحین در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، جوانان و نوجوانان را در حلقه‌های ۱۰ تا ۲۰ نفره زیر نظر مربیان و معلمان مجرب آموزش‌ می‌دهند.

وی ادامه داد: برای حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ۵۰۰ بسته غذای گرم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت مدارس توزیع کرده است. همچنین ۶۰۰ عدد کیف و لوازم و التحریر به ارزش سه میلیارد ریال، ۸۰۰ دست لباس دخترانه و ۷۰۰ دست لباس پسرانه و ۳۰ جفت کفش و ۱۰۰ دست مانتو و شلوار دخترانه و ۱۰۰ دست پیراهن و شلوار پسرانه در مدارس کم‌برخوردار حاشیه شهر توزیع شده است.

حسنوند افزود: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی بروجرد برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی کلاس‌های تقویتی و جبرانی برگزار کرده است. همچنین ۲۲ جلسه برای ۱۵۰۰ معلم با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند