Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از وقوع سیلاب‌های گسترده در سال ۹۸ و نیز رخدادهای زلزله، آسیب‌پذیری شبکه‌ ارتباطی کشور در برابر قطع برق، بیش از پیش نمایان شد. عدم رعایت استانداردها در بخش برق پشتیبان سایت و به ویژه در باتری و UPSها عیان بود.

بیشتر بخوانید

گزارش وزیر ارتباطات از اثر قطعی برق بر شبکه‌ تلفن همراه کشور

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال تلگرامی اش نوشت:

"پس از وقوع سیلاب‌های گسترده در سال ۹۸ و نیز رخدادهای زلزله، آسیب‌پذیری شبکه‌ی ارتباطی کشور در برابر قطع برق، بیش از پیش نمایان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم رعایت استانداردها در بخش برق پشتیبان سایت و به ویژه در باتری و UPSها عیان بود.

کارگروهی از یک‌سال قبل در سازمان تنظیم مقررات، مامور آسیب‌شناسی، صدور دستورالعمل‌ها و نظارت بر اقدامات اپراتورها در این زمینه شد.

مناسب دیدم به منظور شفاف‌سازی اشکالات در شرایط کنونی و اقدامات در حال انجام و انعکاس تلاش‌های جمعی برای حل مشکل، گزارش تفصیلی سازمان تنظیم مقررات را منتشر کنم.

سازمان تنظیم مقررات ظرف یک ماه آینده، آخرین وضعیت نتایج را هم منتشر خواهد کرد‌."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق شبکه ارتباطی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد