Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در بروجرد به زودی آغاز می‌شود.

عباس گودرزی در مراسم افتتاح  راه اندازی دفتر محکم که امروز ۱۷ تیرماه در سالن همایش فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای حوزه بهداشت و درمان بروجرد اقدامات زیادی صورت گرفته که توسعه بیمارستان کوثر یکی از آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مساحت درمانی بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد به بیش از ۲۰ هزار مترمربع رسیده و تمام استانداردهای لازم درمانی را دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از زیرساخت‌های مهم درمانی لرستان و بروجرد است که به همه مردم به‌خصوص کارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد کرد.

گودرزی اضافه کرد: کلنگ بیمارستان امام رضا(ع) در بروجرد به زمین زده شده و توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد که در حال حاضر تجهیز کارگاه شده است.

وی بیان کرد: به زودی عملیات اجرایی بیمارستان امام رضا(ع) آغاز خواهد شد و همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند و همه باید تلاش کنیم تا در جهت زیر ساخت های شهرستان مانند زیر ساخت بهداشتی تلاش کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: بیمارستان ایت الله العظمی بروجردی تکمیل و مجهز به MRI شد که با همت خیرین و پیگیری شبکه بهداشت و درمان اجرایی بخش دوم بیمارستان شروع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی بروجرد اشترینان عباس گودرزی شبکه بهداشت و درمان بیمارستان کوثر امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید