Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دیدار ولایتی با رئیس جمهور منتخب/ تشکر وزیر کشور از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات/ خبر عابدینی از ساخت صفحه سوخت برای افزایش کیفی و کمی رادیو داروها در تهران

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان از انتشار استدلال ها و مبانی نظرات این شورا راجع به مصوبات مجلس در سایت شورای نگهبان خبر داد:

" از مطالبات جامعه علمی کشور از شورای نگهبان، انتشار استدلال‌ها و مبانی نظرات شورا راجع به مصوبات مجلس بوده است. این مهم به همت عزیزان پژوهشگر در پژوهشکده شورا محقق شده و از امروز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد."

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین در پاسخ به ادعاهای واهی نماینده عربستان در وین توئیتی را منتشر کرد:

" در مورد پادشاهی عربستان سعودی، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از حداقل اختیارت لازم برای راستی آزمایی نیز برخوردار نیست.

هرگونه قصور در اجرای پادمان‌ها، به این پادشاهی اجازه می‌دهد تا برخی فعالیت‌های خاص هسته‌ای خود را با دور نگهداشتن آن‌ها از بازرسی‌های آژانس، پنهان کند."

علی اکبر ولایتی، مشاور بین الملل رهبر انقلاب از انتخاب بیمارستان مسیح دانشوری به عنوان مرکز ارجاع کرونا در منطقه خاورمیانه به مدت چهار سال خبر داد:

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه تصاویری را از دیدار با جمعی از معلولان کشور در حسابش منتشر کرد و درباره این جلسه نوشت:

" دوشنبه ١۴ تیر ماه جمعی از معلولان سراسر کشور مهمانم بودند؛ عزیزانی که از اجرای قانون حمایت از معلولان در این دولت خرسند بودند و دعوت کردند برای تداوم همراهی با این عزیزان در هیأت امنای کمپین معلولان عضویت یابم؛ به دیده منت پذیرفتم.
خوشبختانه در صورت ابلاغ مصوبه هیأت وزیران
حق پرستاری و مراقبت در منزل برای معلولان افزایش ۷۰ درصدی خواهد یافت و این یک گام دیگر برای حمایت از این عزیزان خواهد بود"

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو از ورود یک میلیون دز واکسن کرونا به کشور خبر داد:

" ورود یک میلیون دز واکسن کرونا

یک میلیون دز واکسن کرونا صبح امروز پس از ورود به کشور از مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و ترخیص از گمرک، تحویل شد"

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما توئیتی را در تشکر از عوامل سریال دودکش ۲ در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" در این یک هفته که دودکش ۲ پخش می‌شه، یک روز نبوده که تشکر فراوان مردمی در ۱۶۲ نداشته باشیم مردم در این شرایط سخت با طنز برخاسته از زندگی واقعی خودشون کلی کیف می‌کنند.

تبریک و خسته نباشید به تیم خوب این سریال که به‌رغم شرایط کرونایی و ابتلای کارگردان و برخی عوامل به این ویروس منحوس با تمام وجود برای شادی مردم ایستادند و کار رو به آنتن تابستانی رساندند.
البته باید این خداقوت رو به همه برو بچه‌های سریال‌ساز تلویزیون گفت که مجاهده‌شون توقف نداره."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدحسین رنجبران عباسعلی کدخدایی کیانوش جهانپور یک میلیون دز واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه، در دیدار با اسماعیل قزل‌سفلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و عباس فرج‌زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری از کسب رتبه اول استان فارس در شاخص کلان اطلاع‌رسانی و تبیین هنرمندانه دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی در سطح کشور خبر داد.

استاندار فارس افزود: طبق ارزیابی‌های چند شاخص کلان که هر سال، توسط نهاد ریاست جمهوری در زمینه‌های مختلف و با ارزیابی شاخص‌های متعدد انجام و نتایج آن به استانداران ابلاغ می‌شود، در سال گذشته استان فارس موفق به کسب رتبه اول در امر اطلاع‌رسانی و تبیین هنرمندانه دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی در بین استان‌های کشور شده است.

محمدهادی ایمانیه این موفقیت را مرهون هم افزایی و تلاش‌های همه مجموعه‌های اطلاع رسانی استان از جمله روابط عمومی دستگاه‌ها، صدا و سیما و رسانه‌های مجازی و مکتوب با محوریت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دانست و خاطرنشان داشت: بی شک تلاش‌هایی که در ابتدا برای هم افزایی و همکاری فعالین رسانه با روابط عمومی دستگاه‌ها شکل گرفت باید منجر به کسب موفقیت‌های چشمگیر می‌شد؛ از این باب خدا را شاکریم که این مُهِم به دست جوانانی باانگیزه، خوش فکر، انقلابی و صاحب‌سبک در دولت سیزدهم محقق شد و سند دیگری مبنی بر در قله بودن استان فارس را نشان داد.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به آینده و ترسیم دقیق مسیر پیش رو سخن گفت و بر داشتن عزم راسخ، اعتقاد قوی به ظرفیت‌های استانی و افزایش فعالیت‌ها نسبت به قبل تاکید و تصریح کرد: کسب این عنوان نباید منجر به ایجاد حس تکبر و خودبرتربینی شود؛ بلکه باید با تاسی به سیره ائمه اطهار، تلاش و کوشش را نسبت به قبل بیشتر کرد تا شاهد حفظ این جایگاه برای استان باشیم.

روایت درست و به موقع وقایع مهمترین رکن اطلاع‌رسانی است

استاندار فارس اصلی‌ترین و مهمترین جنبه اطلاع‌رسانی را روایت صحیح و درست وقایع و ایجاد انگیزه و امید در بین مردم دانست و افزود: تجربه ثابت کرده که هر اقدامی که دارای پیوست رسانه‌ای باشد و هنرمندانه و متعهدانه نسبت به انجام آن اقدام شود در سطح جامعه بازخورد مثبت و اثرگذاری داشته است.

وی عصر حاضر که با دنیای مجازی به شدت گره خورده را مورد توجه قرار داد و از تلاش‌های دشمنان و بدخواهان برای ناامید کردن مردم سخن گفت و خاطرنشان ساخت: دستگاه‌های اجرایی با محوریت روابط عمومی‌ها و با همکاری اصحاب رسانه وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارند با دروغ پردازی‌ها، اختلاف افکنی‌ها، شبهه پراکنی‌های دشمنان و بدخواهان ملت عزیز ایران مبارزه و مقابله کنند که یکی از اصلی‌ترین شیوه‌های این مبارزه، روایت اول و صحیح از وقایع با تولیدات متنوع، هنرمندانه، جذاب و کارشناسی شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس در پایان ضمن قدردانی از پرسنل اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، از همه مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، صدا و سیمای مرکز فارس، صاحبان جراید، مجلات، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و همه فعالان رسانه‌ای استان فارس به پاس همکاری، همراهی و هم افزایی با دولت مردمی سیزدهم که هدفی جز خدمت به مردم ندارد، قدردانی کرد.

کد خبر 6090423

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!