Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:24:36 GMT

برخورد با موتورسواران متخلف در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۷۴۸۱

برخورد با موتورسواران متخلف در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی مصطفوی اظهار کرد: با عنایت به اینکه اخیراً در معابر، خیابان‌ها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها عده‌ای از موتورسواران بدون داشتن گواهینامه رانندگی و با حرکت نمایشی و آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان شده است به همین از باب حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرایم عمدی و غیر عمدی دستورات لازم به رؤسای محترم پلیس راهور انتظامی استان همدان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان ادامه داد: به لحاظ افزایش تقاضای خرید موتورسیکلت توسط شهروندان ضمن اعمال نظارت بر عرضه و فروش موتورسیکلت و ساماندهی معاملات اقدامات ایجابی همچون اطلاع‌رسانی در قالب هشدارهای انتظامی پیرامون جرم رانندگی بدون گواهینامه، مخدوش نمودن پلاک، تغییر در شماره شاسی، ایجاد آلودگی صوتی، ایجاد آلودگی هوا، انجام حرکات نمایشی، مزاحمت برای شهروندان نسبت به برخورد قاطع و جدی با متخلفین نظم عمومی اقدام شود.

وی اضافه کرد: مأموران محترم پلیس راهور انتظامی و دوربین‌های نظارت ترافیکی نسبت به ثبت و ضبط رفتار مجرمانه و تخلفات موتور سواران اقدام و ضمن توقیف فیزیکی موتور سیکلت‌ها نسبت به تشکیل پرونده قضائی علیه آنان اقدام خواهند کرد.

کد خبر 5253534

منبع: مهر

کلیدواژه: موتورسواران همدان دادگستری همدان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قطعی برق شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام مصرف برق خشکسالی شیراز واکسن کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود