Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام عباس نصیری فرد دبیر کنگره آیت‌الله الظعمی سید محمود حسینی شاهرودی گفت: دومین همایش ملی ۲۸ تیرماه در مشهد و کنگره اصلی روز چهارم مردادماه در قم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نصیری فرد با بیان اینکه گروه چهار نفره‌ای از بهترین محققان حوزه علمیه قم مدت هشت ماه به طور شبانه روز تألیفات و آثار این عالم برجسته را جمع آوری کردند، افزود: تولیدات با سه هدف معرفی آثار این فقیه عالی مقام به نخبگان، دانشجویان و فرهیختگان، معرفی شخصیت ایشان به عموم مردم و معرفی این مرجعیت شیعه به قشر جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

نصیری فرد هدف از برپایی این کنگره را معرفی وی به مردم به ویژه قشر جوان خواند و افزود: ساخت ۲ مستند تلویزیونی که یکی برای عموم مردم و دیگری تخصصی است برای علمای حوزه‌های علمیه قم از زندگینامه این مرجع بزرگ شیعه انجام شده است.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است