Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فارسی، معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باهمکاری بنیاد حامیان دانشگاه شهید بهشتی و معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی و براساس تفاهم نامه مدیریت ارتباط با صنعت وزارت عتف امکان جذب ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شهید بهشتی در این طرح فراهم شد که در واقع کار برای دانشجوییان و دانش آموختگان به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در تمامی رشته‌ها و مقاطع که علاقمند به فعالیت در زمینه‌های شغلی دورکار هستند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند و این همکاری منوط به گذراندن دوره‌های آموزشی رایگان و دوره کارورزی ۱۵ روزه و قبولی در آزمون است و این همکاری فاقد محدودیت زمانی است و حق الزحمه بر منبای ساعت همکاری بین ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال الی ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در هرماه است که یک زمینه مناسب برای فعالیت دانشجویان است.

فارسی تصریح کرد: دانشجویان و دانش آموختگان به مدت ۶ تا ۶۰ ساعت آموزش رایگان به صورت برخط (در صورت نیاز حضوری) و دوره کارآموزی ۱۵ روزه…بهره مند می‌شوند.

فارسی گفت: دانشجویان می‌توانند در این زمینه به صورت دورکاری از توانایی‌های خود استفاده کنند و به اینصورت تا حدودی نیاز‌های اولیه را برطرف کنند و با کار و کارآفرینی آشنا شوند. هم اکنون در حال ثبت نام متقاضیان هستیم که مهلت آن تا پایان تیر ۱۴۰۰ تمدید شده است و سپس غربالگری و انتخاب نفرات مورد نظر اتفاق خواهد افتاد که این امر ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شهیدبهشتی است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی ادامه داد: از آن جایی که ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی به خصوص واحد دختران دانشگاه شهیدبهشتی محدود بود؛ بنابراین مقرر شد تا با کمک بنیاد حامیان به ساخت خوابگاه‌های ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفره اقدام کنیم که در این زمینه کلنگ ساخت خوابگاه با حضور دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه، دکتر نظرپور معاون محترم مالی اداری وزارت علوم، دکتر نصیری قیداری رییس محترم دانشگاه و نماینده بنیاد حامیان دانشگاه اقایان دکتر مقیمی و مهندس دژاگاه زدشد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: یکی از خیران دانشگاه شهیدبهشتی در حال تهیه لپ تاپ برای تعدادی از دانشجویان نیازمند است تا بتوانند در این زمینه نیاز برخی دانشجویان مرتفع شود.

فارسی اضافه کرد: از آن جایی که نابرابری آموزش و عدم عدالت آموزشی در شرایط بیماری همه گیر جهانی کرونا بیشتر از گذشته مشهود شده است، این امر باعث شرکت نکردن دانشجویان در کلاس‌های آموزش مجازی می‌شود؛ بنابراین دانشگاه شهیدبهشتی در حال شناسایی افراد مستحق مقاطع مختلف تحصیلی است که درجهت رفع نیاز برخی از ان‌ها از طریق تهیه لپ تاپ و وسایل کمک آموزشی با کمک خیرین محترم اقدام کند.

بیشتر بخوانید

عملکرد مناسب قشر دانشگاهی؛ عاملی موثر برای مشارکت دانشجویان در انتخابات جزئیات فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی نقش پررنگ آموزش و پرورش در جلوگیری از استعمال دخانیات  اعلام نمرات دوره دوم آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه شهیدبهشتی دانشجویی دانشگاه شهید دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه شهیدبهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد