Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل رستمی مدیر اداره توزیع برق لامرد گفت: سقف مصرف برای توزیع برق فارس یک هزار و ۵۰۰ مگاوات از طرف دیسپاچینگ ملی تعیین شده که با توجه به ۲ هزار مگاوات پیک استان فارس می‌بایست ۲۵ درصد (۵۰۰ مگاوات) آن با اعمال خاموشی کاهش داده شود.

او افزود: در شهرستان لامرد نیز پیک بار ۱۵۰ مگاوات است که می‌بایست ۲۵ درصد آن (تقریباً ۳۷ مگاوات) با اعمال خاموشی کاهش داده شود، ولی با توجه به شرایط سخت آب و هوایی شهرستان خاموشی‌ها تقریباً فقط ۱۳ درصد (۲۰ مگاوات) اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره توزیع برق لامرد، ضمن درخواست از مشترکان برق در شهرستان لامرد با توجه به شرایطی که مصرف برق به شدت افزایش یافته است اضافه کرد: تمام سعی بر این هست که دقیقاً مطابق جدول خاموشی‌ها اعمال شود و از همه می‌خواهیم تا جدول خاموشی را جدی‌تر بگیرند و از قطع برق خود را بر اساس جدول اعلامی خاموشی‌ها اطلاع حاصل کنند.

رستمی برای کاهش مصرف برق توسط مشترکان در لامرد گفت: همشهریان می‌توانند با تنظیم ترموستات کولر‌های گازی روی ۲۵ درجه، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های بین ۱۲ تا ۱۸ هر روز و استفاده از نور طبیعی روز مصرف بهینه انرژی برق را ترویج کنند.

مدیر برق شهرستان لامرد همچنین در خصوص دستگاه‌های برقی مردم که بر اثر نوسانات برق دچار سوختگی می‌شوند گفت: شرکت توانیر هر سال با عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه، تجهیزات برقی مشترکان تجاری و مسکونی خود را بیمه می‌کند که شرکت توانیر و شرکت‌های زیر مجموعه آن فقط نقش نماینده مشترکان در این قرارداد را دارند.

رستمی همچنین در خصوص رمرز ارز‌ها در لامرد گفت: مصمم به مبارزه و جمع آوری و شناسایی مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در شهرستان لامرد هستیم.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاموشی برق شرایط آب و هوایی شهرستان لامرد خاموشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن